Twórcy gry Rogue Warrior wykorzystają technologię Kynapse
W opracowywanej przez Zombie Studios grze Rogue Warrior, za sztuczną inteligencję wirtualnych przeciwników odpowiadać będzie technologia o nazwie Kynapse – poinformowała wczoraj firma Bethesda Softworks, która wspomniany wyżej produkt zamierza opublikować na rynku.
W opracowywanej przez Zombie Studios grze Rogue Warrior, za sztuczną inteligencję wirtualnych przeciwników odpowiadać będzie technologia o nazwie Kynapse – poinformowała wczoraj firma Bethesda Softworks, która wspomniany wyżej produkt zamierza opublikować na rynku.
Reprezentujący firmę Bethesda Softworks Todd Vaughn nie ukrywa, że na podjęcie takiej, a nie innej decyzji duży wpływ miała pełna integracja technologii Kynapse z silnikiem Unreal Engine 3, który będzie napędzał przygotowywany produkt. Autorzy grymogą korzystać z zaawansowanych procedur sztucznej inteligencji, używając do tego narzędzi zaprojektowanych przez studio Epic Games, a to znacznie ułatwia im pracę i pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu.
Stworzona przez firmę Kynagon technologia Kynapse została użyta w kilku tytułach, które ujrzały już światło dzienne, m.in. Bet on Soldier, Crackdown i Black.