autor: Rafał Skierski
Twórca Time Crisis 4 na PS3 opowiada o swojej grze
Niedawno donosiliśmy Wam, że na oficjalnym blogu Playstation Takashi Satsukawa, producent Time Crisis 4, przedstawił prototypowy wygląd pistoletu Guncon 3. Teraz pojawił się nowy wpis, w którym ten sam autor opowiedział nam trochę na temat przenoszenia gry z automatów na PlayStation 3.
Niedawno donosiliśmy Wam, że na oficjalnym blogu Playstation Takashi Satsukawa, producent Time Crisis 4, przedstawił prototypowy wygląd pistoletu Guncon 3. Teraz pojawił się nowy wpis, w którym ten sam autor opowiedział nam trochę na temat przenoszenia gry z automatów na PlayStation 3.
Zauważył, że pozycję opracowywaną z myślą o automatach tworzy się w inny sposób niż wersję dedykowaną konsoli stacjonarnej. W związku z tym twórcy zdecydowali się na kilka dodatków w edycji dla PS3. Przede wszystkim, w związku z dużymi możliwościami maszynki Sony, została poprawiona oprawa graficzna. Postacie oraz otoczenie zyskały więcej drobnych szczegółów, które z pewnością spodobają się graczom.
Prace nad wersją dla PlayStation 3 rozpoczęły się po tym, jak ukończono automatowy odpowiednik. Według twórcy, przeniesienie Time Crisis 4 na konsolę Sony było dość prostym procesem. Satsukawa podkreślił jednak, że jego zespół nie miał do tej pory doświadczenia w tworzeniu poziomów pod FPS-y, więc produkcja etapów wykorzystujących możliwości Guncona 3 (dzięki analogowej gałce będziemy mogli się przecież swobodnie poruszać w jednym z trybów), była dla autorów ciekawym przeżyciem.
Poziomy nawiązujące do FPS-ów będą znacznie większe od tych arcade’owych, w których poruszać się będziemy „po szynach”. Twórca zamieścił zresztą stosowne zdjęcie, które bardzo dokładnie to pokazuje (patrz niżej). Po lewej można zobaczyć pierwszy poziom z arcade’owej sekcji gry, natomiast po prawej jest pierwszy level FPS-owy.
Satsukawa oznajmił, że twórcy pracują w chwili obecnej nad europejską wersją Time Crisis 4, choć są bardzo podekscytowani faktem, że gra debiutuje właśnie (dokładnie dzisiaj) na terenie Stanów Zjednoczonych. Zamieścił przy okazji kilka zdjęć zestawów gra + pistolet, które zostały przygotowane na różne rynki. Na poniższej fotce po lewej widnieje pudełko przygotowane z myślą o Japonii, po prawej (w rękach) – dla rynku azjatyckiego, natomiast to czarne w środku zobaczą w swoich sklepach gracze w USA.
Przypomnijmy, że premiera Time Crisis 4 na Starym Kontynencie jest zaplanowana na 27 listopada. Jeśli chcielibyście dowiedzieć się więcej o tym tytule, zapraszamy do naszej encyklopedii.