Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 listopada 2010, 18:41

autor: Adrian Werner

Two Worlds II - porównanie graficzne trzech wersji

Nikogo nie trzeba chyba przekonywać, że Two World II to obecnie jedna z najbardziej oczekiwanych polskich produkcji. Jej dodatkowym atutem jest fakt, że gra wydana zostanie nie tylko na PC, ale również na konsole. Serwis Gamestar zadał sobie trud porównania grafiki poszczególnych wersji.

Nikogo nie trzeba chyba przekonywać, że Two World II to obecnie jedna z najbardziej oczekiwanych polskich produkcji. Jej dodatkowym atutem jest fakt, że gra wydana zostanie nie tylko na PC, ale również na konsole. Serwis PCGames zadał sobie trud porównania grafiki poszczególnych wersji.

Two Worlds II - porównanie graficzne trzech wersji - ilustracja #1

Nasi niemieccy koledzy po fachu zestawili screeny tych samych scen wyświetlanych na wszystkich trzech platformach docelowych. Oczywiście, nie sposób na tej podstawie ferować jakichkolwiek ostatecznych wyroków, ale mimo to warto się temu porównaniu przyjrzeć z bliska. Jeśli chodzi o wersje na PC i PlayStation 3 to poza innym interfejsem trudno dostrzec jakiekolwiek istotne różnice. Znacznie gorzej wypada niestety edycja nas Xboksa 360, w której grafika wydaje się wypłowiała i mocno rozmazana. Polecamy zapoznanie się z całą galerią przygotowaną przez serwis Gamestar:

By zobaczyć duże wersje obrazków musicie kliknąć na znajdującym się w prawym dolnym rogu napisie „Bild in Originalgröße”. Jednocześnie przypomnijmy tu, że jakiś czas temu pisaliśmy o analogicznym zestawieniu, tyle że ilustrującym zależne od ustawień graficznych różnice w atrakcyjności wizualnej wersji pecetowej.

W przeciwieństwie do pierwszej części Two Worlds II tworzone jest od postaw z myślą nie tylko o pecetach ale również konsolach Xbox 360 oraz PlayStation 3. Według najnowszych wieści edycja komputerowa ma zadebiutować w naszym kraju już 12 listopada. Na razie nie wiemy niestety, kiedy swoje wersje dostaną posiadacze maszynek Sony i Microsoftu.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej