Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 kwietnia 2019, 11:42

autor: Adrian Werner

Trzy godziny gameplaya z kosmicznego sandboksa Rebel Galaxy Outlaw

Do sieci trafiła trwająca prawie trzy godziny prezentacja rozgrywki z Rebel Galaxy Outlaw, czyli kosmicznego sandboksa, nad którym pracuje zespół Double Damage Games.

Rebel Galaxy Outlaw ma się ukazać w tym roku. - Trzy godziny gameplaya z kosmicznego sandboksa Rebel Galaxy Outlaw - wiadomość - 2019-04-24
Rebel Galaxy Outlaw ma się ukazać w tym roku.
REBEL GALAXY OUTLAW W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Double Damage Games
  2. Wydawca: Double Damage Games
  3. Gatunek: gra akcji
  4. Platformy: PC, Switch, PS4
  5. Data premiery: 2019 r.

Graczy czekających na Rebel Galaxy Outlaw, czyli prequel udanej produkcji z 2015 roku, zainteresować powinien zapis obszernego streama zorganizowanego niedawno na Twitchu przez autorów, czyli studio Double Damage Games.

Na materiał składają się prawie trzy godziny prezentacji gameplaya z aktualnej wersji gry. Streamowi towarzyszył komentarz jednego z deweloperów. Całość daje dobre pojęcie o kierunku, w którym zmierza ten projekt, i pozwala zobaczyć, jakie zmiany wprowadzono w porównaniu z poprzednią odsłoną serii.

Przypomnijmy, że Rebel Galaxy Outlaw zmierza na pecety oraz konsole PlayStation 4 i Nintendo Switch. Premiera ma nastąpić w tym roku, ale na razie autorzy nie są w stanie podać dokładnego terminu. Na PC tytuł przez pierwszy rok dostępny będzie wyłącznie przez Epic Games Store.

Produkcja ma mocno różnić się od pierwszego Rebel Galaxy. Przede wszystkim autorzy przestawili się na w pełni trójwymiarową mechanikę lotu. W poprzedniej grze grafika była co prawda wykonana w 3D, ale statek mógł poruszać się tylko w dwóch wymiarach. Ponadto pojawi się widok z kokpitu i to z myślą o nim projektowany jest ten tytuł. Rozszerzona zostanie także swoboda kształtowania kariery bohaterki, a autorzy otwarcie przyznają, że pełnymi garściami czerpią z serii Privateer.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej