Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 sierpnia 2004, 11:13

autor: Włodarczak Adam

Tribes: Vengeance - testy kontynuowane, pudełko już jest

Tribes: Vengeance, następna odsłona cyklu trójwymiarowych gier wieloosobowych, zapoczątkowanych w 1998 roku, której opracowaniem zajęli się projektanci znani z wcześniejszych prac nad m.in. Freedom Force i drugą edycją System Shock – jest w dalszym ciągu sukcesywnie testowana przez wąską grupę beta testerów. Producent, studio Irrational Games oraz wydawca, VU Games, opublikowali dziś finalne pudełko rzeczonego produktu.

Tribes: Vengeance, następna odsłona cyklu trójwymiarowych gier wieloosobowych, zapoczątkowanych w 1998 roku, której opracowaniem zajęli się projektanci znani z wcześniejszych prac nad m.in. Freedom Force i drugą edycją System Shock – jest w dalszym ciągu sukcesywnie testowana przez wąską grupę beta testerów. Producent, studio Irrational Games oraz wydawca, VU Games, opublikowali dziś finalne pudełko rzeczonego produktu.

Tribes: Vengeance - testy kontynuowane, pudełko już jest - ilustracja #1

Styl pudełka zupełnie odbiega od poprzednich „box artów”

Na oficjalnej stronie internetowej oraz na serwisie TribalWar.com opublikowano również kilka nowych obrazków. Wybrane z nich prezentujemy obok. Przypomnijmy też, że pierwszy oficjalny pokaz omawianego tytułu będzie miał miejsce na tegorocznej imprezie Game Stars Live (vide wiadomość „VU Games na targach Game Stars Live”).

Tribes: Vengeance - testy kontynuowane, pudełko już jest - ilustracja #2

Tryb „single” stanowić będzie nie tylko formę treningu...

 

Tribes: Vengeance - testy kontynuowane, pudełko już jest - ilustracja #3

... i „przedsionka” gry sieciowej, ale również znakomitą...

 

Tribes: Vengeance - testy kontynuowane, pudełko już jest - ilustracja #4

...w pełni autonomiczną formę rozrywki indywidualnej.

Warstwa fabularna Tribes: Vengeance ponownie przeniesie do futurystycznego świata. Tym razem oprócz bardzo rozbudowanej opcji multiplayer, developerzy wprowadzą również pełnowartościowy tryb single-player. Renderowaniem oprawy wizualnej zajmie się ulepszona wersja „silnika” Unreal Warfare, zastosowanego przykładowo w Tom Clancy’s Splinter Cell i Unreal II: The Awakening. Ponadto w procesie produkcji uczestniczy Michael „KineticPoet” Johnston – człowiek odpowiedzialny za powstanie „Team Rabbit 2”, czyli jednej z najlepszych modyfikacji gry Tribes 2. Więcej informacji tekstowo-graficznych – naturalnie w Encyklopedii Gier.