autor: Włodarczak Adam
Tribes: Vengeance - testy kontynuowane, pudełko już jest
Tribes: Vengeance, następna odsłona cyklu trójwymiarowych gier wieloosobowych, zapoczątkowanych w 1998 roku, której opracowaniem zajęli się projektanci znani z wcześniejszych prac nad m.in. Freedom Force i drugą edycją System Shock – jest w dalszym ciągu sukcesywnie testowana przez wąską grupę beta testerów. Producent, studio Irrational Games oraz wydawca, VU Games, opublikowali dziś finalne pudełko rzeczonego produktu.
Tribes: Vengeance, następna odsłona cyklu trójwymiarowych gier wieloosobowych, zapoczątkowanych w 1998 roku, której opracowaniem zajęli się projektanci znani z wcześniejszych prac nad m.in. Freedom Force i drugą edycją System Shock – jest w dalszym ciągu sukcesywnie testowana przez wąską grupę beta testerów. Producent, studio Irrational Games oraz wydawca, VU Games, opublikowali dziś finalne pudełko rzeczonego produktu.
Styl pudełka zupełnie odbiega od poprzednich „box artów”
Na oficjalnej stronie internetowej oraz na serwisie TribalWar.com opublikowano również kilka nowych obrazków. Wybrane z nich prezentujemy obok. Przypomnijmy też, że pierwszy oficjalny pokaz omawianego tytułu będzie miał miejsce na tegorocznej imprezie Game Stars Live (vide wiadomość „VU Games na targach Game Stars Live”).
Tryb „single” stanowić będzie nie tylko formę treningu...
... i „przedsionka” gry sieciowej, ale również znakomitą...
...w pełni autonomiczną formę rozrywki indywidualnej.
Warstwa fabularna Tribes: Vengeance ponownie przeniesie do futurystycznego świata. Tym razem oprócz bardzo rozbudowanej opcji multiplayer, developerzy wprowadzą również pełnowartościowy tryb single-player. Renderowaniem oprawy wizualnej zajmie się ulepszona wersja „silnika” Unreal Warfare, zastosowanego przykładowo w Tom Clancy’s Splinter Cell i Unreal II: The Awakening. Ponadto w procesie produkcji uczestniczy Michael „KineticPoet” Johnston – człowiek odpowiedzialny za powstanie „Team Rabbit 2”, czyli jednej z najlepszych modyfikacji gry Tribes 2. Więcej informacji tekstowo-graficznych – naturalnie w Encyklopedii Gier.