Trailery z PlayStation Showcase z milionami wyświetleń. Który ma najwięcej?
PlayStation Showcase przyniosło wiele efektownych trailerów nadchodzących gier. Kilka z nich obejrzano już miliony razy. Który zwiastun cieszy się największą popularnością?
Sony dawno nie miało tak mocnego pokazu jak czwartkowy PlayStation Showcase. Zapowiedzi Star Wars: Knights of the Old Republic Remake, Spider-Mana 2 i Uncharted: Legacy of Thieves Collection, trailery God of War: Ragnarok oraz Forspoken, ogłoszenie konkretnej daty premiery Gran Turismo 7 – słowem, działo się (pełne podsumowanie znajdziecie tutaj). Nie dziwi więc, że liczby wyświetleń zwiastunów niektórych produkcji sięgają milionów.
Na oficjalnym kanale PlayStation w serwisie YouTube największą popularnością cieszy się trailer Marvel's Spider-Man 2 – obejrzano go już ponad 7 milionów razy. Kolejny pod względem liczby wyświetleń materiał, czyli zwiastun God of War: Ragnarok, może poszczycić się „tylko” 4,2 miliona odsłon. Dopiero trzeci jest remake KotOR-a (2,1 mln), a na czwartym miejscu, nieco zaskakująco, plasuje się na tę chwilę trailer Marvel's Wolverine. Kompletne statystyki znajdziecie poniżej.
PlayStation Showcase – najchętniej oglądane trailery
- Marvel's Spider-Man 2 – 7,085 mln wyświetleń
- God of War: Ragnarok – 4,258 mln wyświetleń
- Star Wars: Knights of the Old Republic Remake – 2,185 mln wyświetleń
- Marvel's Wolverine – 2,098 mln wyświetleń
- Gran Turismo 7 – 1,083 mln wyświetleń
- GTA 5 – 1,075 mln wyświetleń
- Forspoken – 757 tys. wyświetleń
- Uncharted: Legacy of Thieves Collection – 735 tys. wyświetleń
- Project Eve – 699 tys. wyświetleń
- Marvel: Strażnicy Galaktyki – 496 tys. wyświetleń
- Ghostwire: Tokyo – 406 tys. wyświetleń
- Alan Wake Remastered – 391 tys. wyświetleń
- Tiny Tina's Wonderlands – 380 tys. wyświetleń
- Bloodhunt – 251 tys. wyświetleń
- Kid A Mnesia Exhibition – 225 tys. wyświetleń
- Tchia – 128 tys. wyświetleń
- Deathloop – 65 tys. wyświetleń
Nie każdy jednak musiał oglądać trailery na oficjalnym kanale Sony. Wziął to pod uwagę użytkownik Twittera o ksywce Benji-Sales, który w dwadzieścia cztery godziny po PlayStation Showcase zsumował liczby wyświetleń zwiastunów z różnych źródeł – pominął jedynie te, które miały mniej niż 100 tysięcy odsłon, a także tzw. reaction videos i… trailery GTA 5, gdyż uznał, że ma dość oglądania tego samego po raz enty. Wykorzystując tę metodologię, internauta dowiódł, że największą popularnością w sieci cieszył się zwiastun God of War: Ragnarok. Pełną treść wpisu twitterowicza możecie zobaczyć poniżej.
A Wam który trailer najbardziej się podobał? Dajcie znać w komentarzach. I nie zapomnijcie rzucić okiem na ujawniony niedawno wizerunek Thora z nadchodzącej gry studia Santa Monica – jest grubo.
- Oficjalna strona internetowa marki PlayStation
- Sony pokazało świetne gry, w które zagramy... za 2 lata