autor: Marek Grochowski
Toyota zareklamuje się poprzez grę na XBLA
O tym, że japoński koncern motoryzacyjny Toyota z chęcią wykorzystuje elektroniczną rozrywkę do tego, aby reklamować swoje samochody, mogliśmy przekonać się już latem ubiegłego roku. Nie dziwi więc fakt, że niedawno azjatycka spółka ponownie zdecydowała się na wejście do świata gier wideo i postanowiła stworzyć specjalną, promocyjną grę, mającą za zadanie promować jeden z jej popularnych pojazdów.
O tym, że japoński koncern motoryzacyjny Toyota z chęcią wykorzystuje elektroniczną rozrywkę do tego, aby reklamować swoje samochody, mogliśmy przekonać się już latem ubiegłego roku. Nie dziwi więc fakt, że niedawno azjatycka spółka ponownie zdecydowała się na wejście do wirtualnego świata i postanowiła stworzyć specjalną, promocyjną grę, mającą za zadanie promować jeden z jej popularnych pojazdów.
Produkcja, o której mowa, to Yaris – zręcznościowe połączenie wyścigów i strzelaniny na Xboxa 360, gdzie naszym zadaniem będzie przemieszczanie się po futurystycznych torach za pomocą tytułowego wehikułu, a także eliminowanie pojawiających się na trasach robotów przy użyciu szerokiego wachlarza wymyślnych gatunków broni. Porównywana do Wipeouta pozycja ukaże się w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie już jutro, w ramach cotygodniowej aktualizacji usługi Xbox Live Arcade.
Dla zachęcenia nowych klientów do zainteresowania się wyrobami marki Toyota, projekt zostanie udostępniony całkowicie za darmo. Niestety na chwilę obecną nie wiadomo, czy trafi on również w ręce Europejczyków.