Tower of Time - nowy filmik z RPG-a studia Event Horizon
Zespół Event Horizon opublikował filmik pokazujący system walki w grze Tower of Time, czyli zmierzającym na urządzenia mobilne i pecety RPG-u wzorowanym na komputerowych klasykach z tego gatunku.
Niezależne studio Event Horizon wypuściło filmik ze swojego debiutanckiego projektu, czyli gry RPG Tower of Time. Produkcja powstaje z myślą o pecetach oraz urządzeniach mobilnych działających w oparciu o system iOS. Premiera planowana jest na połowę tego roku. W późniejszym terminie projekt zostanie przeniesiony także na Androida.
- Deweloper: Event Horizon
- Gatunek: RPG
- Platformy: PC, iOS, AND
- Data premiery: połowa 2017 r.
Akcja gry toczyć się będzie w krainie fantasy, która jest na skraju zagłady. Od dłuższego czasu świat obumiera, populacja inteligentnych ras z każdym rokiem staje się coraz mniejsza, a zajmowane przez nie terytoria kurczą się. My wcielimy się w wojownika, który jako dziecko odkrył zakopaną wieżę o tajemniczym pochodzeniu. Dopiero jako dorosły mężczyzna zrozumiał, że w jej wnętrzu może kryć się coś, co zatrzyma apokalipsę. Wyrusza więc z drużyną, która staje się ostatnią nadzieją świata na przetrwanie.
Tower of Time podąży ścieżkami przetartymi przez wiele wcześniejszych pecetowych RPG-ów. Podczas zabawy obejmiemy dowództwo nad drużyną bohaterów, których oglądać będziemy z lotu ptaka. Postacie opisane zostaną czterema statystykami (Siła, Szybkość, Moc Magiczna i Żywotność) i należeć będą do jednej z siedmiu klas.
Walka rozgrywana będzie w czasie rzeczywistym. Aby ułatwić nam zapanowanie nad chaosem bitew udostępniona zostanie opcja chwilowego spowolnienia czasu, co pozwoli na spokojnie wydać wszystkie rozkazy. Okaże się to bardzo przydatne, gdyż postacie dysponować mają bogatym arsenałem ataków i umiejętności specjalnych, a wiele z nich umożliwi nam wpływanie na stan otoczenia.
Podczas kampanii przemierzymy trzynaście pięter wieży, co ma w sumie zapewnić około 20-30 godzin zabawy. W ich trakcie czekają nas też regularne wizyty w mieście na powierzchni w celu podreperowana sił i uzupełnienia ekwipunku. Część ze zlokalizowanych tam budynków będziemy mogli ulepszać, co zapewni dostęp do nowego sprzętu oraz umiejętności. Nie zabraknie także systemu craftingu.