Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 16 września 2013, 14:08

Total War: ROME II - porównanie ustawień graficznych PC

Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku prezentującego różnice w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych w grze Total War: ROME II. Test powstał na komputerze wyposażonym w podzespoły firmy AMD.

Jedna z najbardziej wyczekiwanych gier strategocznych tego roku, Total War: ROME II, pojawiła się... i z miejsca zebrała wiele niepochlebnych opinii związanych z jej przygotowaniem od strony technicznej. Podczas przygotowywania naszego testu ustawień graficznych na szczęście obyło się bez żadnych przykrych bugów, wobec czego zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku ukazującego różnice na minimalnych i maksymalnych detalach.

Total War: ROME II

Total War: ROME II jest jedną z tych gier, w których różnic pomiedzy graficznym minimum a maksimum nie trzeba ze świecą szukać. I bardzo dobrze, chociaż w tym drugim przypadku przydałaby się lepsza optymalizacja kodu. Zmian jest aż nadto. Począwszy od detali otoczenia, samych żołnierzy, jakości tekstur, liczby postaci na ekranie, cieniach, a skończywszy na efektach postprocesowych - bogata paleta ustawień i obniżenie szczegółowości pola walki powinna pomóc przystosować nieco słabsze pecety do płynnego odtwarzania starożytnych starć.

  1. Porównanie minimalnych i maksymalnych ustawień graficznych w grze Total War: ROME II - wersja HD.
Total War: ROME II - porównanie ustawień graficznych PC - ilustracja #3

Konfiguracja komputera testowego

Procesor

AMD FX-8350

Płyta główna

AM3+ z chipsetem AMD 990FX

Karta graficzna

AMD Radeon HD 7950 3GB GDDR5

Pamięć RAM

4GB

Przemysław Zamęcki

Przemysław Zamęcki

Grał we wszystko na wszystkim. Fan retro gratów i gier w pudełkach, które namiętnie kolekcjonował. Spoczywaj w pokoju przyjacielu - 1978-2021

więcej