Total War: ROME II - porównanie ustawień graficznych PC
Zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku prezentującego różnice w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych w grze Total War: ROME II. Test powstał na komputerze wyposażonym w podzespoły firmy AMD.
Jedna z najbardziej wyczekiwanych gier strategocznych tego roku, Total War: ROME II, pojawiła się... i z miejsca zebrała wiele niepochlebnych opinii związanych z jej przygotowaniem od strony technicznej. Podczas przygotowywania naszego testu ustawień graficznych na szczęście obyło się bez żadnych przykrych bugów, wobec czego zapraszamy do obejrzenia kilkuminutowego filmiku ukazującego różnice na minimalnych i maksymalnych detalach.
Total War: ROME II jest jedną z tych gier, w których różnic pomiedzy graficznym minimum a maksimum nie trzeba ze świecą szukać. I bardzo dobrze, chociaż w tym drugim przypadku przydałaby się lepsza optymalizacja kodu. Zmian jest aż nadto. Począwszy od detali otoczenia, samych żołnierzy, jakości tekstur, liczby postaci na ekranie, cieniach, a skończywszy na efektach postprocesowych - bogata paleta ustawień i obniżenie szczegółowości pola walki powinna pomóc przystosować nieco słabsze pecety do płynnego odtwarzania starożytnych starć.
Konfiguracja komputera testowego
Procesor | AMD FX-8350 |
Płyta główna | AM3+ z chipsetem AMD 990FX |
Karta graficzna | AMD Radeon HD 7950 3GB GDDR5 |
Pamięć RAM | 4GB |