Tony Hawk's Underground - czyli kolejny Tony, tym razem w nieco zmienionej formie
No i mamy następną miłą niespodziankę, którą na targach E3 (w tym przypadku) zafundowała nam korporacja Activision. Mowa o kolejnej, właśnie zaprezentowanej światu, grze z cyklu Tony Hawk, o tytule zrywającym ze znaną do tej pory numeracją 1 - 4, tj. „Tony Hawk's Underground”. Za taką zmianą wizerunku, kryje się coś więcej niż tylko marketing. Z tego co przekazano prasie znacznie zmieniona została koncepcja tej serii...
No i mamy następną miłą niespodziankę, którą na targach E3 (w tym przypadku) zafundowała nam korporacja Activision. Mowa o kolejnej, właśnie zaprezentowanej światu, grze z cyklu Tony Hawk, o tytule zrywającym ze znaną do tej pory numeracją 1 - 4, tj. „Tony Hawk's Underground”. Za taką zmianą wizerunku, kryje się coś więcej niż tylko marketing. Z tego co przekazano prasie znacznie zmieniona została koncepcja tej serii...
Otóż w Tony Hawk's Underground gracze otrzymają nie tylko znakomity symulator jazdy na deskorolce, lecz także produkt o rozbudowanym wątku fabularnym. Tym razem gracz na początku zabawy będzie musiał stworzyć swoją własną postać (różne parametry budowy ciała, wygląd zewnętrzny, w tym tekstury twarzy – możliwość zeskanowania zdjęcia swej twarzy i wprowadzenia jej do gry), a następnie wkroczyć na drogę kariery profesjonalnego zawodnika jazdy na deskorolce. Oczywiście w tytule tym wystąpią największe gwiazdy tego sportu, jednakże już nie jako postacie pierwszoplanowe – tym razem to gracz będzie mistrzem, a Tony Hawk, Bob Burnquist, czy Chad Muska, tylko postaciami drugoplanowymi. Szczegóły dotyczące fabuły nie są jeszcze znane, pewnym jest jednak, iż w Underground akcja toczyć się będzie na olbrzymich, dużo większych niż dotychczas, i dużo bardziej rozbudowanych pod wzglądem środowiskowym, poziomach, a bohater zyska całkowitą dowolność w poruszaniu się po otoczeniu (branie deski pod pachę, bieganie, skakanie, wspinanie się, jeżdżenie samochodem, itp.).
W produkcji tej pojawi się też specjalny kreator skate-parków i pełnił on będzie rolę swego rodzaju odpoczynku, czy przerwy od głównej fabuły. Gracz będzie mógł stworzyć sobie dowolny tor i poszaleć na nim, wykonać szereg karkołomnych ewolucji, itp. W porównaniu do zawartych w poprzednich edycjach tej serii kreatorów, ten będzie najbardziej rozbudowany – według autorów pozwoli na budowanie poziomów na niewidzianą dotąd skalę.
W Tony Hawk's Underground znajdzie się też edytor tricków, dzięki któremu możliwe będzie zaprojektowanie określonej ewolucji, klatka po klatce, a następnie wykonanie jej.
W chwili obecnej nie jest do końca jasne z myślą o jakich platformach sprzętowych powstaje ta produkcja, z pewnością są to jednak konsole nowej generacji. Pytanie tylko czy wersja PC jest w planach...?