Tomb Raider Underworld - dalsze informacje
Po pierwszych potwierdzonych szczegółach, które poznaliśmy w połowie grudnia dzięki magazynowi Play, pora na kolejną porcję informacji.
Po pierwszych potwierdzonych szczegółach, które poznaliśmy w połowie grudnia dzięki magazynowi Play, pora na kolejną porcję informacji.
Tym razem pojawiły się one wraz z premierą nowego numeru magazynu Official PlayStation Magazine UK, którego redaktorom udało wydobyć się kilka dość istotnych detali wprost od Roba Paveya, będącego prowadzącym projekt Tomb Raider: Underworld.
Przede wszystkim dużej zmianie w stosunku do Legend ulegnie środowisko graficzne. Ponoć w nowej części nowoczesna technologia ma się zakraść nawet do każdej szczeliny w murze. Lara Croft dzięki sesji motion capture uzyskała nowe ruchy i w chwili obecnej będzie mogła zrobić wszystko czego tylko od niej oczekujemy. Na przykład będziemy mogli podnieść z ziemi różne przedmioty po czym użyć ich w charakterze broni. Znaleziony kij wsunięty w dziurę w murze pomoże nam dostać się w niedostępne wydawałoby się wcześniej miejsca.
Ekipa pracująca nad grą dużo czasu poświęciła również systemowi autocelowania. W odróżnieniu od Legendy jednak, w Underworld większość wrogów nie będzie ludźmi, ponieważ Lara trafi w takie miejsca, o których cywilizacja już dawno temu zapomniała. Nie zabraknie także jazdy motocyklem, choć tym razem gracz otrzyma dużo więcej swobody i nie będzie zmuszany do podążania nim prostym tunelem wytyczonym przez twórców.
Pavey nie chciał zdradzić gdzie oprócz Meksyku zawita pani archeolog. Na pewno będzie to kilka kontynentów, na których nie zabraknie opuszczonych ruin.