Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent w 1080p? Nie!
Sporo zamieszania wywołała wczorajsza publikacja na łamach serwisu GamePro, w której utrzymywano, że debiutująca na rynku gra Tom Clancy’s Splinter Cell: Double Agent w wersji na konsolę Xbox 360, obsługuje rozdzielczość 1080p.
Sporo zamieszania wywołała wczorajsza publikacja na łamach serwisu GamePro, w której utrzymywano, że debiutująca na rynku gra Tom Clancy’s Splinter Cell: Double Agent w wersji na konsolę Xbox 360, obsługuje rozdzielczość 1080p.
Redaktorzy serwisu zauważyli, że w opcjach przedpremierowej wersji programu, pojawiła się opcja wyświetlania obrazu w 1080p. Po tym zaskakującym odkryciu, magazyn GamePro postanowił skontaktować się z koncernem Ubisoft, chcąc uzyskać potwierdzenie, czy pełną edycję gry, która aktualnie znajduje się w sklepach, również można uruchomić w rozdzielczości 1920x1080. Przedstawiciel wydawcy powiedział tylko jedno słowo: „Tak” .
Posiadacze konsoli Xbox 360 byliby szczęśliwi, gdyby nie podejrzliwość popularnego magazynu 1Up. Redaktorzy tego serwisu na własną rękę skontaktowali się z Ubisoftem, chcąc potwierdzić prawdziwość tych informacji. Okazało się, że przedstawiciel koncernu pomylił się, a Tom Clancy’s Splinter Cell: Double Agent nie pracuje w maksymalnej rozdzielczości 1080p, ale w 1080i. Sprawa została ostatecznie zamknięta...