autor: Radosław Grabowski
Tom Clancy's Splinter Cell, a połączenie kablowe GameCube i GameBoy Advance
Trójwymiarowa gra akcji pt. Tom Clancy’s Splinter Cell dostępna jest na razie wyłącznie dla użytkowników komputerów osobistych klasy PC i konsol Microsoft Xbox. Natomiast ciągle trwają prace nad konwersjami, dedykowanymi systemom Sony PlayStation 2 (planowana data premiery: 8 kwietnia 2003) oraz Nintendo GameCube (6 maja 2003) i GameBoy Advance (5 czerwca 2003). Korporacja Ubi Soft Entertainment ujawiniła, iż pomiędzy dwoma ostatnimi portami zachodzić będzie szeroko rozumiana interakcja, dzięki obsłudze opcji bezpośredniego połączenia przewodowego.
Trójwymiarowa gra akcji pt. Tom Clancy’s Splinter Cell dostępna jest na razie wyłącznie dla użytkowników komputerów osobistych klasy PC i konsol Microsoft Xbox. Natomiast ciągle trwają prace nad konwersjami, dedykowanymi systemom Sony PlayStation 2 (planowana data premiery: 8 kwietnia 2003) oraz Nintendo GameCube (6 maja 2003) i GameBoy Advance (5 czerwca 2003). Korporacja Ubi Soft Entertainment ujawiniła, iż pomiędzy dwoma ostatnimi portami zachodzić będzie szeroko rozumiana interakcja, dzięki obsłudze opcji bezpośredniego połączenia przewodowego.
Posiadacze najnowszego „Grającego Chłopca” otrzymają możliwość odblokowania pięciu dodatkowych misji dla agenta Sam’a Fisher’a. Z kolei właściciele „Kostki” wykorzystają GBA m.in. jako specjalny panel kontrolny (zarządzanie wybranymi typami broni, wyświetlanie mapy terenu itp.).
„(…) Rozgrywka przy użyciu kabla jest doskonałym przykładem na znakomite dopracowanie naszego dzieła pod kątem spożytkowania potencjału, drzemiącego w każdej platformie sprzętowej (…).” – powiedział przedstawiciel producenta, Alain Corre.
Więcej informacji: http://www.splintercell.com/