Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 grudnia 2005, 09:02

autor: Piotr Doroń

Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter ponownie opóźniony

Pierwotnie Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter miał zostać wydany tej jesieni. W związku z chęcią dopracowania gry, firma UbiSoft zdecydowała się jednak na przesunięcie premiery na luty 2006 roku. Niestety, fani oczekujący na tę pozycję będą musieli uzbroić się w dodatkowe pokłady cierpliwości.

Pierwotnie Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter miał zostać wydany tej jesieni. W związku z chęcią dopracowania gry, firma UbiSoft zdecydowała się jednak na przesunięcie premiery na luty 2006 roku. Niestety (jak to ostatnio bardzo często bywa i jest niemalże trendy) fani oczekujący na tę pozycję będą musieli uzbroić się w dodatkowe pokłady cierpliwości, ponieważ w dniu dzisiejszym zostaliśmy poinformowani, że Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter trafi na półki sklepowe najprawdopodobniej w marcu.

Wiadomość dotyczy każdej platformy, na jaką planowana jest premiera Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter, tj. Xbox 360, PS2, Xbox, GCN oraz komputerów klasy PC.

Trzecia część cyklu taktycznych gier akcji, tworzonych w zespole Red Storm pod okiem popularnego pisarza powieści sensacyjnych - Toma Clancy’ego. Akcja tej produkcji ma miejsce w 2013 roku w Mexico City. Wówczas to, w czasie trwania szczytu z udziałem przywódców Stanów Zjednoczonych, Meksyku i Kanady, meksykańscy rebelianci porywają prezydenta USA. Wcielamy się w członka oddziału „Duchów” i wyruszamy do centrum konfliktu trwającego w Mexico City, aby przywrócić tam ład i porządek oraz uratować głowę „największego z mocarstw”.

Amerykańską armię w grze wyposażono w zaawansowany system bojowy (Integrated Warfighter System; w skrócie - IWS), będący połączeniem nowoczesnych typów broni z licznymi nowinkami elektronicznymi, w tym urządzeniami do komunikacji satelitarnej. Jego najważniejszą częścią jest hełm, w którego wbudowano szereg nowoczesnych, elektronicznych gadżetów. Rozgrywkę obserwujemy z widoku z trzeciej perspektywy (z nad ramienia żołnierzy), a na ekranie pojawia się czytelny, nie ograniczający pola widzenia, system HUD (część systemów zawartych w hełmie), na którym znajdujemy wartościowe informacje o polu walki (zbiór okienek usytuowanych z boków ekranu). Również za pomocą tychże okien w szybki sposób porozumiewamy się z kolegami z oddziału, wzywamy posiłki, ostrzał artyleryjski czy bombardowanie, a także podziwiamy widoki z hełmów innych wojaków i oglądamy komunikaty wideo.

Więcej informacji na temat opisywanego tytułu znajdziecie w naszej Encyklopedii.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej