Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 stycznia 2025, 09:25

autor: Adrian Werner

„To śmieci. Powinni zostać zmiażdżeni tak szybko, jak to możliwe”. Legendarny twórca gier nie zostawia suchej nitki na autorach przecieków dotyczących Switcha 2

Hideki Kamiya, czyli ojciec serii Bayonetta, w ostrych słowach skrytykował leakerów odpowiedzialnych za wycieki informacji o Nintendo Switch 2 przed oficjalnym ujawnieniem tej konsoli.

Źródło fot. X.com
i

Hideki Kamiya to legendarny japoński projektant, który ma na koncie m.in. pierwsze Devil May Cry, Okami oraz serię Bayonetta. Twórca słynie również z kontrowersyjnych wypowiedzi i właśnie dał kolejny tego przykład. Komentując wycieki informacji o Nintendo Switch 2, które miały miejsce przed oficjalną zapowiedzią konsoli, stwierdził:

Mam nadzieję, że wszyscy leakerzy, którzy udostępniali informacje o Switchu 2, będą przeklęci do końca życia i będą mieć kupę na podeszwach butów za każdym razem, gdy wracają do domu.

To śmieci, którzy są na odpowiedzialnym stanowisku, gdzie mają dostęp do informacji, o których wie niewielka liczba osób, ale wszystko, co robią, to działanie w oparciu o swoją brudną, irracjonalną potrzebę akceptacji.

To ich należy winić, a nie producentów, których tajemnice zostały ujawnione, i należy ich jak najszybciej zmiażdżyć.

Skąd aż tak mocna reakcja? Hideki Kamiya twierdzi, że leakerzy psują graczom radość, jaką dają niespodziewane zapowiedzi. Twórca obecnie pracuje nad kontynuacją Okami. Ujawnienie tej gry okazało się jedną z najmilszych niespodzianek zeszłorocznego The Game Awards 2024 i projektant jest bardzo zadowolony z tego, że projekt udało się utrzymać w tajemnicy przed pokazem.

  1. Nintendo Switch 2 oficjalnie zapowiedziany. Potwierdzono pierwsze szczegóły nowej konsoli, w tym rok premiery i wsteczną kompatybilność
  2. „Przecież to wygląda jak Steam Deck!” Nasze opinie po prezentacji Nintendo Switch 2 są podzielone

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej