Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 lutego 2014, 10:28

Titanfall – minimalne wymagania sprzętowe wersji PC

Respawn Entertainment, studio założone przez twórców serii Call of Duty, ogłosiło minimalne wymagania sprzętowe swojej pierwszej produkcji – strzelanki sieciowej Titanfall. Dowiedzieliśmy się m.in., że gra nie zaoferuje wsparcia dla systemów 32-bitowych.

Titanfall zadebiutuje w Polsce już 13 marca. - Titanfall – minimalne wymagania sprzętowe wersji PC - wiadomość - 2014-02-05
Titanfall zadebiutuje w Polsce już 13 marca.

Vince Zampella, współzałożyciel studia Respawn Entertainment, a w przeszłości współtwórca firmy Infinity Ward, znanej z wyprodukowania serii szalenie popularnych strzelanek Call of Duty, poinformował za pośrednictwem Twittera o minimalnych wymaganiach sprzętowych gry Titanfall w wersji na komputery PC. Warto zwrócić uwagę na fakt, że Titanfall nie zaoferuje wsparcia dla systemów Windows starszych niż „siódemka”, jak również wersji 32-bitowych. Wymagane będzie również posiadanie programu Origin. Nie podano, ile miejsca na dysku zajmie strzelanka z tytułowymi tytanami, ale można założyć, że będzie to minimum kilkanaście GB. Ponadto dowiedzieliśmy się, że prawdopodobnie gra ukaże się także na komputerach Mac, ale to już po jej debiucie na PC, X360 i XONE.

Minimalne wymagania sprzętowe

  1. Procesor: AMD Athlon X2 2.8GHz lub Intel Core 2 Duo 2.4GHz
  2. Karta grafiki: 512MB VRAM, Radeon HD 4770 lub GeForce 8800GT
  3. Pamięć operacyjna: 4GB
  4. System operacyjny: 64-bit Windows 7, 8, 8.1
  5. Program: Origin

Pomijając kwestię systemu operacyjnego, trudno nazwać te wymagania specjalnie wygórowanymi. Nie powinno to jednak dziwić, gdyż Titanfall powstaje na leciwym już, choć oczywiście zmodyfikowanym, silniku Source Engine. Po ujawnieniu pierwszych filmików z rozgrywką, wiele osób zwracało uwagę na kiepskiej jakości tekstury czy słabe animacje postaci. Z ostateczną oceną warto jednak poczekać na finalny produkt, gdyż o jakości sieciowej strzelanki w daleko większym stopniu zadecyduje np. balans rozgrywki, niż szczegółowe modele drzew czy witryn sklepowych.

  1. Titanfall – alfa testy nadchodzącej strzelanki źródłem nowych szczegółów

Wyczekiwany Titanfall zadebiutuje już za nieco ponad miesiąc – światowa premiera nastąpi 11 marca, a europejska (w tym i nasza polska) dwa dni później – 13 marca. W międzyczasie powinna zostać uruchomiona wersja beta otwarta dla wszystkich, będzie więc możliwość przetestowania gry przed zakupem. Tytuł ukaże się na komputerach PC oraz konsolach Xbox One i Xbox 360.

  1. Graliśmy w Titanfall – kolosalnie dobry multiplayer na targach gamescom 2013
  2. Oficjalna strona gry Titanfall

Titanfall – minimalne wymagania sprzętowe wersji PC - ilustracja #2Titanfall będzie sieciową strzelanką, za której wykonanie odpowiedzialni są byli pracownicy studia Infinity Ward, ojcowie serii Call of Duty. W nowej grze nie będzie trybu dla jednego gracza, twórcy nie zrezygnowali jednak z opowiadania historii – multiplayerowe starcia graczy będą bowiem miały swój kontekst fabularny.

Przypomnijmy, że w meczach weźmie udział dwunastu graczy, a cechą charakterystyczną produkcji będzie możliwość przyzywania na pole bitwy wielkich mechów – tytułowych tytanów.

Adam Zechenter

Adam Zechenter

W GRYOnline.pl pojawił się w 2014 roku jako specjalista od gier mobilnych i free-to-play. Potem przez wiele lat prowadził publicystykę, a od 2018 roku pełni funkcję zastępcy redaktora naczelnego. Obecnie szefuje działowi wideo i prowadzi podcast GRYOnline.pl. Studiował filologię klasyczną i historię (gdzie został szefem Koła Naukowego); wcześniej stworzył fanowską stronę o Tolkienie. Uwielbia gry akcji, RPG-i, strzelanki i strategie. Kiedyś kochał Baldur’s Gate 1 i 2, dziś najczęściej zagrywa się na PS5 i od myszki woli pada. Najwięcej godzin (bo blisko 2000) nabił w World of Tanks. Miłośnik książek i historii, czasami grywa w squasha, stara się też nie jeść mięsa.

więcej