autor: Kamil Zwijacz
Titanfall - kilkanaście map i siedem trybów rozgrywki w pełnej wersji gry?
Od kilku dni trwają testy strzelanki multiplayer Titanfall. Użytkownicy popularnych forów NeoGAF i Reddit doszperali się w plikach bety danych dotyczących map, broni, trybów i innych elementów, które być może znajdą się w pełnej wersji produkcji. Studio Respawn Entertainment poinformowało jednak na Twitterze, że split screen nie zostanie udostępniony wraz z premierową wersją nadchodzącego FPS-a.
Udostępniona kilka dni temu beta gry Titanfall okazała się źródłem cennych informacji dotyczących produkcji, która zadebiutuje na rynku 13 marca bieżącego roku, w wersji na komputery osobiste i konsolę Xbox One (edycja dedykowana Xboksowi 360 pojawi się 28 marca). Pliki tytułu zostały dokładnie sprawdzone przez użytkowników forów NeoGAF i Reddit, dzięki czemu dowiedzieliśmy się, że być może zaoferuje on m.in. kilkanaście map, split screen i wiele innych atrakcji. Należy jednak pamiętać, że udostępniony kod pierwszego projektu studia Respawn Entertainment niekoniecznie odpowiada faktycznemu stanowi. Być może znajdują się w nim informacje dotyczące skasowanych elementów, nadchodzących dodatków, itd. Poniższych informacji nie należy więc rozpatrywać w kategorii rzeczy pewnych na 100%.
Oprócz rozpiski map i trybów gry (widoczne poniżej), opublikowano także listę perków i broni, a co najciekawsze, odnaleziono również informacje dotyczące split screena, którego obecność została jednak zaprzeczona przez dewelopera na Twitterze, przynajmniej jeżeli chodzi o początkowy okres życia gry. Koniec końców nie wiemy, co tak naprawdę wejdzie w skład finalnej wersji. Pewnym za to jest, że zamknięta beta została otwarta dla wszystkich użytkowników Xboksa One oraz powinna być już dostepna na komputerach PC - szukajcie jej w Waszej bibliotece w usłudze Origin, o ile zapisaliście się do niej w zeszłym tygodniu, ale nie dostaliście wejściówki.
Tryby rozgrywki i mapy odkryte w plikach wersji beta gry Titanfall
Mapy:
- Angel City (mapa z bety),
- Fracture (mapa z bety),
- Colony,
- Relic,
- Airbase,
- Boneyard,
- Corporate,
- Outpost 207,
- Lagoon,
- Rise,
- Smugglers Cove,
- Overlook,
- Nexus,
- O2,
- Training Ground.
Tryby gry:
- AT - Attrition?,
- TDM - Team Deathmatch,
- CTF - Capture the Flag,
- LTS - Last Titan Standing,
- HP- Hardpoint Capture,
- VM - Variety Mode (miks powyższych trybów),
- Campaign Multiplayer.
Titanfall to pierwsza produkcja tworzona w studio Respawn Entertainment. Deweloper ten został jednak założony przez branżowych weteranów – Vince’a Zampellę oraz Jasona Westa – którzy przyciągnęli do siebie sporo innych pracowników firmę Infinity Ward. Tytuł przeznaczony jest do zabawy w multiplayerze, w którym mierzą się ze sobą dwie drużyny liczące po sześciu zawodników każda. Podczas rozgrywki wykorzystuje się nie tylko standardowe bronie, lecz także Tytany – mechy przywoływane w trakcie bitwy.