Titanfall: Assault zadebiutuje 10 sierpnia
Studio Particle City i firma Nexon ogłosiły, że 10 sierpnia zadebiutuje Titanfall: Assault, czyli mobilna strategia bitewna osadzona w uniwersum znanym z cyklu pierwszoosobowych strzelanek zespołu Respawn Entertainment.
- Deweloper gry: Particle City
- Wydawca: Nexon
- Gatunek: strategia
- Platformy: iOS, AND
- Model biznesowy: free-to-play
Poznaliśmy wreszcie datę premiery Titanfall: Assault, czyli mobilnej strategii sieciowej wzorowanej na Clash of Clans. Będąca wydawcą gry firma Nexon właśnie poinformowała, że produkcja zadebiutuje 10 sierpnia tego roku, równocześnie na systemach iOS i Android. Na obu tych platformach tytuł wykorzysta model darmowy z mikropłatnościami.
Przypomnijmy, że projekt jest spin-offem w stosunku do cyklu pierwszoosobowych strzelanek autorstwa studia Respawn Entertainment. Co ciekawe, prezes tego zespołu, czyli Vince Zampella, był jednym z założycieli Particle City, a ojcowie marki nadzorowali prace nad Titanfall: Assault.
Gra ma być uproszczoną strategią czasu rzeczywistego, koncentrującą się na sieciowych bitwach, w których zadaniem graczy jest zniszczenie bazy drugiej strony. Autorzy obiecują spory zestaw różnorodnych map oraz bogatą galerię pilotów oraz mechów. Wśród dostępnych maszyn znajdziemy zarówno modele z Titanfall 2, jak i sporo nowych, opracowanych specjalnie z myślą o mobilnej odsłonie marki.
Zgodnie z popularnymi obecnie na rynku mobilnym trendami, strategiczne mechanizmy zostaną wzbogacone elementami z karcianek. Podczas zabawy będziemy wykorzystywali talię, służącą do przywoływania na pole bitewne jednostek oraz aktywację pomocnych efektów specjalnych. Nie zabraknie także systemu rozwoju, pozwalającego ulepszać statystyki mechów i pilotów.