Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 8 sierpnia 2017, 12:17

autor: Adrian Werner

Titanfall: Assault zadebiutuje 10 sierpnia

Studio Particle City i firma Nexon ogłosiły, że 10 sierpnia zadebiutuje Titanfall: Assault, czyli mobilna strategia bitewna osadzona w uniwersum znanym z cyklu pierwszoosobowych strzelanek zespołu Respawn Entertainment.

Gra ukaże się pojutrze. - Titanfall: Assault zadebiutuje pojutrze - wiadomość - 2017-08-08
Gra ukaże się pojutrze.
TITANFALL: ASSAULT W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Particle City
  2. Wydawca: Nexon
  3. Gatunek: strategia
  4. Platformy: iOS, AND
  5. Model biznesowy: free-to-play

Poznaliśmy wreszcie datę premiery Titanfall: Assault, czyli mobilnej strategii sieciowej wzorowanej na Clash of Clans. Będąca wydawcą gry firma Nexon właśnie poinformowała, że produkcja zadebiutuje 10 sierpnia tego roku, równocześnie na systemach iOS i Android. Na obu tych platformach tytuł wykorzysta model darmowy z mikropłatnościami.

Przypomnijmy, że projekt jest spin-offem w stosunku do cyklu pierwszoosobowych strzelanek autorstwa studia Respawn Entertainment. Co ciekawe, prezes tego zespołu, czyli Vince Zampella, był jednym z założycieli Particle City, a ojcowie marki nadzorowali prace nad Titanfall: Assault.

Gra ma być uproszczoną strategią czasu rzeczywistego, koncentrującą się na sieciowych bitwach, w których zadaniem graczy jest zniszczenie bazy drugiej strony. Autorzy obiecują spory zestaw różnorodnych map oraz bogatą galerię pilotów oraz mechów. Wśród dostępnych maszyn znajdziemy zarówno modele z Titanfall 2, jak i sporo nowych, opracowanych specjalnie z myślą o mobilnej odsłonie marki.

Zgodnie z popularnymi obecnie na rynku mobilnym trendami, strategiczne mechanizmy zostaną wzbogacone elementami z karcianek. Podczas zabawy będziemy wykorzystywali talię, służącą do przywoływania na pole bitewne jednostek oraz aktywację pomocnych efektów specjalnych. Nie zabraknie także systemu rozwoju, pozwalającego ulepszać statystyki mechów i pilotów.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej