Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 6 maja 2017, 16:52

autor: Adrian Werner

Titanfall: Assault - zapowiedziano mobilną strategię w stylu Clash of Clans

Firma Nexon i studio Particle City zapowiedziały Titanfall: Assault, czyli mobilną strategię PvP, która połączy mechanikę w stylu Clash of Clans z uniwersum znanym z pecetowej i konsolowej serii strzelanek.

Na razie nie wiemy, kiedy gra ma zadebiutować na rynku. - Titanfall: Assault - zapowiedziano mobilną strategię w stylu Clash of Clans - wiadomość - 2017-05-08
Na razie nie wiemy, kiedy gra ma zadebiutować na rynku.
TITANFALL: ASSAULT W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Particle City
  2. Wydawca: Nexon
  3. Gatunek: strategia
  4. Platformy: iOS, AND
  5. Model biznesowy: free-to-play

Już od dłuższego czasu wiemy, że firma Nexon ma w planach mobilną produkcję bazującą ma marce Titanfall. Teraz projekt został wreszcie oficjalnie ujawniony i okazał się być sieciową strategią wzorowaną na Clash of Clans. Gra otrzymała tytuł Titanfall: Assault, zmierza na urządzenia z systemami iOS oraz Android i wykorzysta model darmowy z mikropłatnościami. Na razie nie wiemy, na kiedy zaplanowano premierę.

Co ciekawe, za grę nie odpowiada żadne azjatyckie studio. Zamiast tego nad Titanfall: Assault pracuje amerykański zespół Particle City. Wśród jego założycieli jest Vince Zampella, czyli współtwórca marki Call of Duty i obecny prezes firmy Respawn Entertainment, która opracowała obie części cyklu Titanfall.

Udostępnione informacje na temat gry są na razie dosyć skromne. Wiemy, że skoncentruje się ona na sieciowych potyczkach, w których gracze będą atakowali nawzajem swoje bazy. Do wyboru będzie kilka map, a użytkownicy otrzymają do dyspozycji spory wybór pilotów i kontrolowanych przez nich mechów. Postacie i maszyny przywoływać na pole bitewne będziemy za pomocą kart, więc podczas zabawy kluczową rolę odegra kolekcjonowanie i ulepszanie talii.

Warto na koniec wspomnieć, że to nie pierwsza próba przeniesienia marki na rynek mobilny. Poprzednim podejściem była karcianka Titanfall: Frontline, ale została ona skasowana, zanim opuściła testy w ramach tzw. soft-launchu.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej