Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 kwietnia 2017, 08:40

Titanfall 2 - ujawniono plany rozwoju gry

Firma Electronic Arts opublikowała komunikat dotyczący planów rozwoju Titanfall 2. W najbliższym czasie fani futurystycznej strzelanki mogą liczyć na kolejne mapy i mechy, jak również garść pomniejszych nowości w ramach aktualizacji.

Minęło ponad pół roku od premiery Titanfall 2 – kontynuacji sieciowej strzelanki z 2014 roku. Choć tytuł spotkał się z całkiem ciepłym przyjęciem ze strony recenzentów, jego sprzedaż nie wypadła tak dobrze, jak oczekiwał wydawca. Jednak firma Electronic Arts z miejsca zapowiedziała, że nie zamierza skreślać tej produkcji, czego dowodem miało być stały rozwój gry. Dziś sprecyzowano te plany, ujawniając co nieco na temat zawartości nowych dodatków, które mają zadebiutować do końca czerwca. Wśród nowej zawartości znajdą się cztery mapy multiplayer: dwie dla wszystkich trybów (Glitch i Relic) oraz para przeznaczona wyłącznie do rozgrywek Szybkiego Szturmu (Traffic i Deck). Pojawi się też trójka Tytanów, aczkolwiek tylko jeden z nich ma być dostępny dla wszystkich. Dwa pozostałe – wersje Prime Ronina oraz Tone’a – będzie można nabyć w sklepie gry.

Gracze Titanfall 2 mogą być spokojni o rozwój gry. - Titanfall 2 - ujawniono plany rozwoju gry - wiadomość - 2017-04-14
Gracze Titanfall 2 mogą być spokojni o rozwój gry.

Ponadto twórcy ze studia Respawn Entertainment pracują nad aktualizacjami, mającymi dodać jeszcze więcej nowości. Część z nich to drobiazgi w stylu nowych skórek, kamuflaży oraz egzekucji, ale nie zabrakło też potencjalnie istotniejszych nowinek. W ogłoszeniu znalazła się wzmianka o kolejnym trybie zabawy (Na celowniku) i frakcji, jak również dodatkowych opcjach dla prywatnych serwerów. Wspomniano też o kolejnych ulepszeniach matchmakingu oraz zwiększeniu limitu generacji. Niestety, nie podano żadnych szczegółów na temat tych zmian – detale zostaną ujawnione wraz ze zbliżaniem się premiery poszczególnych dodatków.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej