Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 grudnia 2007, 07:09

Tiberium nowym FPS-em z serii Command & Conquer!

W styczniowym numerze magazynu Game Informer pojawi się zapowiedź kolejnej gry z serii Command & Conquer! Tiberium, bo tak nazywa się nowy produkt, będzie pierwszoosobową strzelaniną zrealizowaną przez pracowników studia Electronic Arts Los Angeles.

W styczniowym numerze magazynu Game Informer pojawi się zapowiedź kolejnej gry z serii Command & Conquer! Tiberium, bo tak nazywa się nowy produkt, będzie pierwszoosobową strzelaniną zrealizowaną przez pracowników studia Electronic Arts Los Angeles.

Tiberium nowym FPS-em z serii Command & Conquer! - ilustracja #1

Głównym bohaterem nowej gry jest Ricardo Vega, żołnierz GDI, który na swoim wyposażeniu ma nowoczesną broń, stanowiącą połączenie czterech różnych środków zagłady. Nasz komandos będzie walczył z rasą Scrinów, która zaatakowała Ziemię w trzeciej odsłonie cyklu Command & Conquer. Na razie nie wiadomo czy w Tiberium pojawią się również żołnierze Bractwa Nod. Pewne jest natomiast to, że akcja programu rozgrywać będzie się jedenaście lat po wybuchu trzeciej wojny o Tyberium.

Program mający stanowić połączenie takich produkcji jak Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter, Battlefield i Tom Clancy’s Rainbow Six, przygotowywany jest z myślą o trzech platformach sprzętowych: PC, Xbox 360 oraz PlayStation 3. W chwili obecnej nie wiemy jaki silnik napędzać będzie grę, ale istnieje duże prawdopodobieństwo, że jest to CryEngine 2. O zastosowaniu tego engine’u przez studio EALA nieoficjalnie mówiło się już w marcu bieżącego roku.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej