autor: Maciej Śliwiński
The Scourge Project zadebiutuje na PC w marcu
Tragnarion Studios ujawniło kilka kolejnych szczegółów związanych z grą The Scourge Project, strzelanką TPP osadzoną w realiach niedalekiej przyszłości i zbudowaną na silniku Unreal Engine 3.
Tragnarion Studios ujawniło kilka kolejnych szczegółów związanych z grą The Scourge Project, strzelanką TPP osadzoną w realiach niedalekiej przyszłości i zbudowaną na silniku Unreal Engine 3.
Przede wszystkim poznaliśmy orientacyjną datę premiery dzieła hiszpańskiego studia. The Scourge Project zadebiutuje na platformie cyfrowej dystrybucji Steam w ciągu najbliższego miesiąca. Nieco dłużej na tę grę przyjdzie poczekać posiadaczom konsol PlayStation 3 i Xbox 360. W tym przypadku premiera planowana jest dopiero na maj tego roku.
W marcu udostępnione zostaną epizody pierwszy i drugi, które łącznie zapewnią około 5 godzin gry na czterech rozbudowanych poziomach. Razem z tymi rewelacjami do sieci trafił kolejny trailer, tym razem odnoszący się właśnie do zapowiadanych dwóch części.
Przypomnijmy, że The Scourge Project ma być grą nastawioną przede wszystkim na rozgrywkę wieloosobową w trybie kooperacji przeznaczonym maksymalnie dla czterech graczy. Poza fabularną historią, projekt hiszpańskiego studia będzie oferował również klasyczne tryby zabawy sieciowej: Deathmatch, Team Deathmatch, Capture The Flag oraz Frontiers (wariacja popularnego trybu domination z innych gier), w których jednocześnie walczyć będzie mogło do 16 zawodników.
Fabularnie gra ma być osadzona w niedalekiej przyszłości, a grupa graczy wcieli się w członków drużyny najemników, wynajętej przez organizację Tarn Initiative. Ich zadaniem będzie uratowanie Dr Raisbecka, agenta wspomnianej organizacji oraz odnalezienie fragmentów meteorytu służącego do produkcji energii. Sytuację skomplikuje pojawienie się tajemniczej formy życia i wirusa mutującego żołnierzy. Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie produkcji.