Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 listopada 2013, 11:33

autor: Adrian Werner

The Mandate - hybryda RPG i kosmicznego RTS-a odniosła sukces na Kickstarterze

Studiu Perihelion Interactive udało się zgromadzić na Kickstarterze środki potrzebne na dokończenie produkcji gry The Mandate, czyli obiecującej kosmicznej hybrydy gatunków RTS i RPG.

Pracownicy niezależnego studia Perihelion Interactive mają powody do zadowolenia. Kickstarter gry The Mandate przekroczył cel minimalny w wysokości 500 tysięcy dolarów. Do końca zbiórki pozostały jeszcze trzy dni, więc autorzy mają jeszcze nadzieję na solidne zwiększenie tej kwoty.

  1. The Mandate – strona Kickstartera
  2. The Mandate – oficjalna strona gry

Aby zachęcić użytkowników serwisu do dalszego wspierania projektu twórcy ujawnili szereg celów dodatkowych. Zebranie 600 tys. dolarów zaowocuje wprowadzeniem misji na powierzchniach planet, podczas gdy zgromadzenie 700 tys. pozwoli autorom na dodanie abordaży na stacje kosmiczne oraz opcji spokojnego zwiedzania ich wnętrz. Natomiast przekroczenie progu 800 tys. dolarów nagrodzone zostanie wsparciem dla narzędzi moderskich.

Przypomnijmy, że The Mandate to hybryda gatunków RTS i RPG, osadzona w odległej przyszłości, w czasach gdy niezliczone skolonizowane światy zarządzane są poprzez system polityczny wzorowany na caracie XIX-wiecznej Rosji. Wcielimy się w okrytego niesławą kapitana, który otrzyma zadanie zduszenia rebelii obrzeżnych sektorów.

The Mandate - hybryda RPG i kosmicznego RTSa odniosła sukces na Kickstarterze - ilustracja #1

Podczas zabawy zajmiemy się głównie prowadzeniem wojny. Zaczniemy skromnie – od kilku statków, które poprowadzimy do pierwszych niewielkich bitew. Skala konfliktu będzie jednak regularnie rosła i ostatecznie mamy podbijać całe sektory, kolonizować nowe systemy, konstruować gigantyczne gwiezdne bazy oraz budować olbrzymie armady wojenne. Zapanowanie nad tym wszystkim umożliwi zaawansowany moduł sztucznej inteligencji. Podwładni będą w stanie samodzielnie wykonywać rozkazy i podejmować własne decyzje. Dzięki temu skoncentrujemy się na najważniejszych aspektach dowodzenia, a mniej istotne oddelegujemy wirtualnym współpracownikom, ustalając jedynie dla nich ogólne wytyczne.

Jednocześnie wszyscy żołnierze w naszej armii mają być unikalnymi osobowościami, dysponującymi nie tylko własnym zestawem umiejętności, ale również unikalną filozofią życiową. Ich stosunek do bohatera zostanie ukształtowany poprzez rozmowy oraz decyzje podejmowane w trakcie wojny.

The Mandate powstaje wyłącznie z myślą o pecetach, a premiera gry zaplanowana została na marzec 2015 roku. Osiągnięcie celów dodatkowych może jednak wydłużyć cykl produkcyjny projektu.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej