Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 grudnia 2019, 10:10

autor: Adrian Werner

The Game Awards 2019 z imponującym wzrostem liczby widzów

Tegoroczna edycja The Game Awards okazała się wielkim sukcesem. W porównaniu do TGA 2018 widownia urosła o 73%.

The Game Awards z roku na rok zyskuje na popularności. - The Game Awards 2019 z imponującym wzrostem liczby widzów - wiadomość - 2019-12-19
The Game Awards z roku na rok zyskuje na popularności.

W zeszłym tygodniu odbyło się The Game Awards 2019. Organizator imprezy, Geoff Keighley, pochwalił się właśnie wynikami tegorocznej edycji. Na żywo galę oglądało 45 mln osób, co jest wynikiem o 73% lepszym od ubiegłorocznego.

Tempo wzrostu popularności imprezy jest imponujące. Przypomnijmy, że w 2017 r. przed ekranami zasiadło 11,5 mln osób, a rok później The Game Awards na żywo oglądało 26,2 miliona widzów.

W przyszłym roku czeka nas kolejna edycja imprezy, ale na razie nie znamy dokładnej daty. Ta ujawniana jest najczęściej dopiero na kilka miesięcy przed galą, więc obecnie wiemy jedynie, że The Game Awards 2020 najpewniej odbędzie się w grudniu.

Tegoroczna edycja imprezy była owocna. W jej trakcie zapowiedziano takie gry jak Fast & Furious Crossroads, Nine to Five, Convergence, Weird West, Dungeons & Dragons: Dark Alliance, Ruined King: A League of Legends Story, Godfall, Sons of the Forest, Prologue, Bravely Default 2 czy Hellblade 2. Obejrzeliśmy również nowe zwiastuny The Wolf Among Us 2, Maneater, Humankind, Final Fantasy VII Remake, No More Heroes 3, Ori and the Will of the Wisps, Gears Tactics oraz Ghost of Tsushima.

Choć najwięcej emocji wzbudziły zwiastuny, to głównym celem gali były przyznanie nagród. Najlepszą grą roku zostało Sekiro: Shadows Die Twice, ale najwięcej statuetek, bo aż cztery, zdobyło Disco Elysium.

  1. The Game Awards - strona oficjalna

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej