autor: Michał Jodłowski
The Division najpopularniejszą nową marką Ubisoftu w pierwszym dniu sprzedaży
Firma Ubisoft poinformowała, że jej najnowsze dzieło, gra Tom Clancy’s The Division, ustanowiło nowy wewnętrzny rekord sprzedaży w pierwszym dniu dostępności na rynku. Tytuł ten pobił rekord ustanowiony przez Watch_Dogs w 2014 roku, stając się najpopularniejszą nową marką Ubisoftu.
Jak wynika z informacji podanych przez firmę Ubisoft Entertainment na jej oficjalnym blogu, gra Tom Clancy’s The Division – najnowsze dzieło Ubisoftu, które zadebiutowało dwa dni temu – ustanowiła wewnętrzny rekord sprzedaży w pierwszym dniu dostępności na rynku, zarówno w wersji fizycznej, jak i cyfrowej, przebijając dotychczasowego rekordzistę – Watch Dogs z 2014 roku. Oznacza to, że Ubisoft jest właścicielem dwóch z trzech najlepiej sprzedających się nowych marek w historii branży elektronicznej rozrywki. Pierwsze miejsce na światowym podium jak na razie niezmiennie piastuje konkurencyjne Destiny. Niestety, w tej chwili nie wiemy jeszcze, jak w liczbach przedstawiają się wyniki sprzedaży The Division, więc trudno powiedzieć, czy przebiło ono swojego rywala. Logika podpowiada jednak, że gdyby tak było, Ubisoft z pewnością pochwaliłby się takim faktem.
Na pierwsze konkretne wyniki The Division poczekamy zapewne co najmniej do przyszłego tygodnia. W przypadku poprzedniego rekordzisty, Watch Dogs, mowa była o czterech milionach sprzedanych egzemplarzy w siedem dni.
The Division zadebiutowało 8 marca na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Graczy pecetowych zachęcamy do zapoznania się z przewodnikiem po ustawieniach graficznych gry i ich optymalizacji.
- Nasz test gry The Division
- Kompendium wiedzy o grze The Division
- Oficjalna strona internetowa gry The Division