Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 19 listopada 2014, 06:48

autor: Adrian Werner

The Crew Road Empire – Ubisoft pracuje nad mobilną odsłoną marki

Firma Ubisoft zapowiedziała The Crew Road Empire, czyli mobilną grę wyścigową stanowiącą produkcję poboczną w stosunku do nadchodzącego projektu konsolowego.

Premierom dużych projektów konsolowych i pecetowych coraz częściej towarzyszą poboczne produkcje mobilne. W ten trend wpisała się teraz firma Ubisoft, zapowiadając na iOS grę wyścigową The Crew Road Empire.

The Crew Road Empire zadebiutuje w grudniu, zapewne mniej więcej w tym samym czasie, co konsolowa odnoga marki. Obecnie autorzy udostępnili wczesną wersję na nowozelandzkim App Store do testów. Produkcja korzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami.

Mobilna odnoga marki obsadza nas w roli przywódcy klubu maniaków motoryzacji i naszym zadaniem jest uczynienie ekipy bogatą, co osiągamy poprzez realizowanie misji. Większość z tych zleceń jest wysoce nielegalna i obejmuje np. transport poszukiwanych osób lub przemyt cennych towarów.

Zarobioną gotówkę inwestujemy potem w rozwój, kupując nowe samochody. Nie zapomniano także o systemie tuningowania posiadanych maszyn, pozwalającym na montowanie nowych części i dopasowywanie aut do naszych indywidualnych potrzeb. Skuteczne realizowane misji zwiększa także naszą reputację i tym samym przyciąga coraz lepiej płacących klientów.

Istotną rolę odgrywa także zarządzanie ekipą. Możemy obsadzać jej członków w konkretnych miastach na terenie Stanów Zjednoczonych i im bardziej ich rozproszymy, tym więcej propozycji zleceń otrzymamy. Wszystkie te misje realizujemy jednak osobiście, przejmując bezpośrednią kontrolę nad kierowcami. Sama jazda zrealizowana została w nieco uproszczony sposób i nie otrzymujemy niestety gigantycznego otwartego świata znanego z wersji konsolowej, a podczas zabawy zajmujemy się głównie zmianami pasów ruchu w celu uniknięcia zderzenia.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej