The Boys naśmiewają się z Disney Plus w najnowszym spocie reklamowym
Zobacz prześmiewczy spot reklamowy Vought+, platformy streamingowej ze świata The Boys, która jest odpowiedzią na Disney+. Twórcy jeszcze raz pokazali, że mają genialne poczucie humoru i potrafią wyczuć, czym zaskarbić sobie sympatię widzów.
Twórcy The Boys nie próżnują podczas przerwy między sezonami i dbają o to, aby nikt nie zapomniał o serialu, który znany jest z parodiowania superbohaterskich produkcji, a w ramach spotów reklamowych z robienia tego samego z całą branżą rozrywkową. Tym razem postanowiono rozprawić się z prawdziwym gigantem, który w ten weekend obchodził swój dzień – z Disney+, którego odpowiednik w świecie The Boys nazwano Vought+.
Podczas gdy platforma, z którą powiązane jest największe filmowe uniwersum superbohaterskie (MCU), obchodziła Disney+ Day, jej odpowiednik ze świata The Boys postanowił świętować Vought+ Day i zareklamować własną platformę, w czym udział wzięła słynna Siódemka, zachęcająca do jak najszybszego subskrybowania. Ci, którzy skorzystaliby ze specjalnej oferty promocyjnej obowiązującej tylko przez bardzo krótki czas, otrzymaliby dostęp do filmów i seriali wyprodukowanych przez Vought Studios, a także superbohaterskich klasyków, zaufanego programu informacyjnego Seven on 7 oraz do kanału sportowego VSPN, rozrywkowo-lifestylowego Entertainment Television, kobiecego VTV i muzycznego Vought Soul.
Spot reklamowy możecie obejrzeć poniżej:
Zdjęcia do trzeciego sezonu The Boys ukończono już we wrześniu, jednak jego data premiery wciąż nie jest znana. Fani prawdopodobnie będą musieli poczekać na produkcję do przyszłego roku.
- Moon Knight, She-Hulk i masa innych seriali Marvela – podsumowanie Disney Plus Day 2021
- The Boys – zobacz nową bohaterkę 3. sezonu serialu
- Spin-off The Boys dostał zielone światło od Amazona; znamy nowe showrunnerki