Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 8 kwietnia 2012, 11:47

autor: Adrian Werner

Testujemy Kingdoms of Amalur: Reckoning na notebooku ASUS K53SV

Testujemy grę Kingdoms of Amalur: Reckoning na notebooku ASUS K53SV

Przetestowaliśmy już Kingdoms of Amalur: Reckoning na ASUS’ie G74SX i uzyskaliśmy bardzo satysfakcjonujące wyniki. Pora sprawdzić jak w starciu z tym tytułem poradził sobie słabszy z naszych notebooków.

Po dokładny opis gry odsyłamy do jej testu na notebooku ASUS G74SX.

MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE
    Procesor:  Core 2 Duo 2.2 GHz
     Pamięć RAM: 1 GB (Windows XP) / 2 GB (Windows Vista/7)
    Karta grafiki:   GeForce 8800 512 MB
    System operacyjny: 
Windows XP/Vista/7

REKOMENDOWANE WYMAGANIA SPRZĘTOWE
    Procesor: Core 2 Quad 2.6 GHz
     Pamięć RAM: 3 GB (Windows XP) / 4 GB (Windows Vista/7)
    Karta grafiki:   GeForce GTX260 1 GB
    System operacyjny: 
Windows XP/Vista/7

Wymagania, jak widać, są naprawdę spore, zwłaszcza rekomendowane. Wykorzystany przez nas w teście notebook ASUS K53SV ma procesor Intel Core i5-2410M, 4 GB pamięci RAM oraz kartę grafiki GeForce GT 540M (dokładny opis specyfikacji notebooka znajdziedzie w oddzielnej sekcji naszej strony).

Ustawienia średnie, rozdzielczość 1366 x 768

Zacząłem od ustawień średnich. Jak widać, prędkość działania była bardzo satysfakcjonująca. Najniższy uzyskany wynik wyniósł 38 FPS-ów, więc o żadnym nieprzyjemnym „haczeniu” mowy być nie mogło

.

Ustawienia wysokie, rozdzielczość 1366 x 768

Po włączeniu ustawień wysokich wydajność spadła, ale wciąż nie było źle. Nie zdarzały się żadne spadki poniżej 30 FPS-ów, więc dało się spokojnie grać, bez obaw, że nagle spowolnienie utrudni nam zabawę.

.

Podsumowanie

Pomimo wysokich wymagań sprzętowych Kingdoms of Amalur: Reckoning nie sprawiło ASUS’owi K53SV większych kłopotów. Dało się spokojnie grać nawet na ustawieniach wysokich, w których gra prezentuje się naprawdę atrakcyjnie.

W galerii podpiętej pod ten test tradycyjnie wgrałem dla Was obrazek ilustrujący różnice pomiędzy poszczególnymi poziomami detali.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej