Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 maja 2017, 08:49

autor: Adrian Werner

Tekken 7 - wymagania sprzętowe i zapis rozgrywki w 4K

Firma Bandai Namco Entertainment ujawniła wymagania sprzętowe pecetowego wydania gry Tekken 7. Ponadto wypuszczono nowy zapis rozgrywki z tej wersji, pokazujący, jak prezentuje się w rozdzielczości 4K.

Gra ukaże się na początku czerwca. - Tekken 7 - wymagania sprzętowe i zapis rozgrywki w 4K - wiadomość - 2017-05-23
Gra ukaże się na początku czerwca.

Od premiery bijatyki Tekken 7 dzielą nas już niecałe dwa tygodnie. Będąca wydawcą gry firma Bandai Namco Entertainment uznała, że najwyższy czas opublikować wymagania sprzętowe wersji pecetowej.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  1. Procesor: Intel Core i3-4160 3.60 GHz
  2. Pamięć RAM: 6 GB RAM
  3. Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 660 / GTX 750Ti z 2 GB pamięci
  4. Wersja DirectX: 11
  5. Miejsce na dysku: 60 GB
  6. System operacyjny: 64-bitowy Windows 7 / 8 / 10

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  1. Procesor: Intel Core i5-4690 3.5 GHz
  2. Pamięć RAM: 8 GB
  3. Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 1060
  4. Wersja DirectX: 11
  5. Miejsce na dysku: 60 GB
  6. System operacyjny: 64-bitowy Windows 7 / 8 / 10

Ponadto na oficjalnym kanale YouTube firmy Nvidia opublikowano trwający ponad trzy minuty zapis rozgrywki, który pozwala zobaczyć jak prezentuje się w akcji wersja pecetowa na maksymalnych ustawieniach i w rozdzielczości 4K.

Przypomnijmy, że Tekken 7 zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Premiera zaplanowana została na 2 czerwca tego roku.

Gracze komputerowi z niecierpliwością wypatrują premiery Tekken 7, gdyż będzie to debiut serii na pecetach. Co prawda, postacie z tego cyklu pojawiły się już na PC w 2012 roku dzięki Street Fighter X Tekken, ale ten tytuł posiadał tylko część znanych wojowników, a do tego produkcja bazowała na mechanice marki Street Fighter.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej