autor: Kamil Zwijacz
Tekken 7 - pierwsze nagrania z rozgrywki i nowe szczegóły
W Internecie pojawiły się pierwsze nagrania z rozgrywki z automatowej wersji bijatyki Tekken 7, na których możemy obejrzeć znanych już zawodników jak Ling Xiaoyu, Hwoarang, King, Paul, Law oraz nowego wojownika Claudio. Przy okazji poznaliśmy szczegóły, opisujące m.in. systemy Rage Arts oraz Power Crush.
W lipcu firma Namco Bandai zapowiedziała bijatykę Tekken 7 na konsole Xbox One i PlayStation 4. Przy okazji opublikowano pierwszy zwiastun, jednak nie pokazano rozgrywki. Możemy jednak obejrzeć ją dziś dzięki nagraniom z wersji automatowej, które pojawiły się w Internecie. Da Da się na nich zobaczyć, niestety w nienajlepszej jakości, walki znanych już zawodników jak Ling Xiaoyu, Hwoarang, King, Paul, Law oraz nowego wojownika Claudio. Na pierwszy rzut oka nie wydaje się, by „siódemka” miała się jakoś drastycznie odróżniać od wcześniejszych odsłon serii, ale nie oznacza to, że twórcy nie zamierzają wprowadzić kilku nowości. Te poznaliśmy dzięki oficjalnemu dokumentowi, który przetłumaczyła ekipa TFG.
- Gatunek: bijatyka
- Deweloper: Namco Bandai
- Platformy sprzętowe: PS4 i XOne
- Data premiery: nieznana
Najważniejszymi zmianami są systemy Rage Arts oraz Power Crush. W pierwszym przypadku wojownik wpada w szał, jeżeli wartość energii spadnie poniżej pewnego poziomu. W tym czasie może on wykonywać potężne ataki znane jako Rage Arts, zyskując tym samym większą szansę na zwycięstwo w wydawałoby się przegranej już walce. W drugim przypadku, rozpoczęty atak zostaje dokończony, nawet, gdy przeciwnik zada nam w międzyczasie cios (obrażenia jednak zostają zaliczone).
Poznaliśmy także kilka ciekawostek. Redaktor TFG wypunktował m.in., że:
- jedna z aren jest trzypoziomowa,
- wartość zadawanych obrażeń jest podobna do tych z Tekken 5: Dark Resurrection,
- kombosy są krótsze i również odpowiadają tym z DR oraz Tekken Revolution,
- jest kilka nowy możliwości powstania po upadku,
- można dowoli okładać przeciwnika po K.O.,
- obecne modele postaci nie są jeszcze ukończone i nie mają zaimplementowanych niektórych efektów.