Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 25 stycznia 2007, 13:23

autor: Radosław Grabowski

Technologia Unreal Engine 3.0 zostanie również wykorzystana przez Square Enix

Gdy w maju ubiegłego roku japońska korporacja Square Enix zapowiedziała Final Fantasy XIII, gracze zachwycali się promocyjnymi obrazkami i trailerem. Pracownicy owej dalekowschodniej firmy ogłosili wówczas, że zaprezentowana grafika jest efektem działania ich własnego silnika o nazwie White Engine. Tymczasem teraz mają do swojej dyspozycji kolejną potężną technologię wizualną.

Gdy w maju ubiegłego roku japońska korporacja Square Enix zapowiedziała Final Fantasy XIII, gracze zachwycali się promocyjnymi obrazkami i trailerem. Pracownicy owej dalekowschodniej firmy ogłosili wówczas, że zaprezentowana grafika jest efektem działania ich własnego silnika o nazwie White Engine. Tymczasem teraz mają do swojej dyspozycji kolejną potężną technologię wizualną.

Ludzie z Epic Games udzielili bowiem SE licencji na wykorzystanie w grach swojego flagowego obecnie silnika, czyli Unreal Engine 3.0. Jego moc widzieliśmy ostatnio m.in. w Gears of War na platformie Xbox 360. Zapewne w niedalekiej przyszłości dowiemy się, do czego konkretnie Square Enix użyje nowego narzędzia. Oczywiście po uzyskaniu informacji na ten temat, niezwłocznie przekażemy je Szanownym Czytelnikom.