autor: Radosław Grabowski
Technologia Unreal Engine 3.0 zostanie również wykorzystana przez Square Enix
Gdy w maju ubiegłego roku japońska korporacja Square Enix zapowiedziała Final Fantasy XIII, gracze zachwycali się promocyjnymi obrazkami i trailerem. Pracownicy owej dalekowschodniej firmy ogłosili wówczas, że zaprezentowana grafika jest efektem działania ich własnego silnika o nazwie White Engine. Tymczasem teraz mają do swojej dyspozycji kolejną potężną technologię wizualną.
Gdy w maju ubiegłego roku japońska korporacja Square Enix zapowiedziała Final Fantasy XIII, gracze zachwycali się promocyjnymi obrazkami i trailerem. Pracownicy owej dalekowschodniej firmy ogłosili wówczas, że zaprezentowana grafika jest efektem działania ich własnego silnika o nazwie White Engine. Tymczasem teraz mają do swojej dyspozycji kolejną potężną technologię wizualną.
Ludzie z Epic Games udzielili bowiem SE licencji na wykorzystanie w grach swojego flagowego obecnie silnika, czyli Unreal Engine 3.0. Jego moc widzieliśmy ostatnio m.in. w Gears of War na platformie Xbox 360. Zapewne w niedalekiej przyszłości dowiemy się, do czego konkretnie Square Enix użyje nowego narzędzia. Oczywiście po uzyskaniu informacji na ten temat, niezwłocznie przekażemy je Szanownym Czytelnikom.