autor: Rafał Skierski
Technologia SpeedTree będzie wykorzystywana w grach Sierry
Sierra Entertainment podpisała umowę z Interactive Data Visualization, na mocy której będzie mogła wykorzystywać technologię SpeedTree w swoich przyszłych produktach.
Sierra Entertainment podpisała umowę z Interactive Data Visualization, na mocy której będzie mogła wykorzystywać technologię SpeedTree w swoich przyszłych produktach.
SpeedTree to narzędzie developerskie pozwalające na tworzenie realistycznie wyglądającej roślinności. Twórcy chwalą się bazą ponad 1000 drzew i 2,250 teksturami, którą po wykupieniu stosownej licencji można wykorzystywać w swoich projektach. Moduł ten używany jest do tworzenia różnego rodzaju prezentacji lub bezpośrednio w grach. Warto dodać, że SpeedTree zostało zintegrowane z Unreal Engine 3.

„Technologia SpeedTree zapewnia realistyczne, wyglądające niczym prawdziwe efekty, które pozwalają wytworzyć na graczu wrażenie, jakby był w grze.” – stwierdził Brian Leake, wiceprezes do spraw technologii w Sierra Entertainment. „Dla produkcji nowej generacji to naprawdę ważne narzędzie, które pomoże nam w tworzeniu otwartych przestrzeni i zapewni wysoką jakość, która na pewno spodoba się graczom.”