autor: Szymon Liebert
Tak powstaje Watch Dogs – kulisy produkcji po polsku
W pierwszym dzienniku deweloperskim Watch Dogs twórcy gry opowiadają o wsparciu ze strony innych studiów firmy Ubisoft. Mamy dla Was ten materiał w wersji z polskimi napisami. Przekonajcie się sami, jak powstaje jedna z najciekawszych zapowiedzianych w tym roku gier.
Firma Ubisoft wypuściła niedawno pierwszy dziennik deweloperski Watch Dogs, pokazujący kulisy prac nad grą, która podbiła tegoroczne targi E3. Jej prezentacja przyniosła powiew świeżości i zaskoczyła niejedną osobę nietuzinkowymi pomysłami. Przygotowaliśmy dla Was materiał w wersji z polskimi napisami (napisy są widoczne z poziomu działu Video). Sprawdźcie, co mają do powiedzenia twórcy odpowiedzialni za obiecujący tytuł.
Watch Dogs powstaje w studiu Ubisoft Montreal, współpracującym z kilkoma oddziałami na całym świecie (między innymi w Newcastle i Bukareszcie). Z tego względu deweloperzy mogą korzystać z ciągłego wsparcia kreatywnych ludzi i nowoczesnych technologii. Wiele z nich opracowano specjalnie na potrzeby gry – jako przykład podano narzędzia do projektowania twarzy, porównywalne z rozwiązaniami znanymi z filmu Awatar.
- Wersja z napisami dostępna tutaj.
Watch Dogs został pokazany na czerwcowych targach, a później słuch o grze zaginął. Ubisoft zdążył tylko potwierdzić datę premiery i platformy docelowe. Z nieoficjalnych informacji wiemy także, że uniwersum produkcji może dać podstawę filmowi (firma zabezpieczyła sobie taką opcję). Dobrze więc, że przypomniano o tym tytule, bo ma on szansę stać się kolejną po Assassin’s Creed ważną marką tego francuskiego wydawcy.
W Watch Dogs przeniesiemy się w przyszłość, aby zobaczyć skutki trwającej ewolucji technologii komunikacyjnych i cyfrowych. Świat gry będzie spięty siecią informatyczną, do której dostęp zagwarantuje olbrzymią władzę. Bohater tej opowieści, Aiden Pearce, nie raz skorzysta z tej opcji, aby osiągnąć swój cel. Watch Dogs wyjdzie w 2013 roku na PC, Xboksie 360 i PlayStation 3.