REDKit - newsy i ciekawostki

CD Projekt RED wyjaśnił, dlaczego Wiedźmin 3 czekał na REDKita 9 długich lat. Geralt w kurtce z Cyberpunka to tylko jeden z wielu powodów
Marcin Bukowski, 25 marca 2025, 09:14
Deweloperzy z CD Projekt RED omówili proces powstawania narzędzi moderskich REDkit. Poznaliśmy m.in. motywacje twórców i największe wyzwania.

Wiedźmina 3 można teraz przejść Czarodziejką. Mod pozwala stworzyć własną postać
Adrian Werner, 19 lipca 2024, 14:36
Gracze robią coraz bardziej imponujące rzeczy z narzędziami REDKit. Jeden z nich przygotował projekt pozwalający na stworzenie własnej postaci, jak również przejście kampanii jako Czarodziejka wykorzystująca w walce tylko zaklęcia bojowe.

Wycięta zawartość z Wiedźmina 3 powróciła do gry. Końcówka Dzikiego Gonu ma dzięki temu odrobinę inny wydźwięk
Marcin Bukowski, 4 czerwca 2024, 14:22
Jeden z moderów odtworzył wycięty fragment z końcowego etapu Wiedźmina 3. Przedstawia on przede wszystkim los, jaki spotkał Lożę Czarodziejek.

Geralt odwiedził Górniczą Dolinę. Fani przenieśli mapy z Gothica i Gothica 2 do Dzikiego Gonu dzięki REDkitowi
Adrian Werner, 3 czerwca 2024, 14:16
Fani wybornie bawią się narzędziami REDKit do Wiedźmina 3. Dwóch z nich postanowiło przenieść do gry mapy z pierwszych dwóch części serii Gothic.

Na co komu remake Wiedźmina 1, skoro mamy Wyzimę w Dzikim Gonie. Stolica Temerii błyskawicznie trafiła do „trójki” dzięki REDkitowi
Marcin Przała, 22 maja 2024, 21:36
Ledwie wczoraj CD Projekt Red udostępnił oficjalne narzędzia moderskie do Wiedźmina 3, a już jeden z twórców zdążył przenieść stolicę Temerii z „jedynki” do Dzikiego Gonu.

Wiedźmin 3: Dziki Gon już z REDkitem i pełnym wsparciem Warsztatu Steam dla modów DLC
Kamil Kleszyk, 21 maja 2024, 13:08
Aktualizacja wprowadzająca narzędzia moderskie do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon jest już dostępna do pobrania na PC. Update wdraża też pełne wsparcie Warsztatu Steam.

Wiedźmin 3: Dziki Gon bez REDkitu, MODkit jedynym narzędziem moderskim
Michał Jodłowski, 17 sierpnia 2015, 11:35
Jak wynika z informacji udzielonych przez studio CD Projekt RED, Wiedźmin 3: Dziki Gon nie otrzyma żadnych narzędzi moderskich poza już opublikowanym MODkitem.

Wiedźmin 3 używa tych samych tekstur, co w 2013 roku; REDKit po premierze
Michał Jodłowski, 17 maja 2015, 11:10
Studio CD Projekt RED w osobie Philippa Webera potwierdziło, że Wiedźmin 3: Dziki Gon używa tych samych tekstur, co w 2013 roku, i nie miał miejsca żaden downgrade. Ponadto potwierdzono, że po premierze pojawi się REDKit – zestaw narzędzi do modowania gry.