Reboot Develop - newsy i ciekawostki

Frostbite jest jak bolid F1 – Aaryn Flynn o pracy BioWare z silnikiem. „Spowalniał nas”
Krystian Pieniążek, 19 listopada 2019, 17:29
Frostbite to technologia, która napędza większość flagowych tytułów wydawanych przez firmę EA. Aaryn Flynn, który przez lata pracował w studiu BioWare, twierdzi jednak, że korzystanie z niej rodzi problemy porównywalne z okiełznaniem bolidu F1.

Współtwórca Limbo i Inside: pogoń za 4K jest bezcelowa
Jakub Błażewicz, 6 listopada 2019, 19:33
Dino Patti, współzałożyciel zespołów odpowiedzialnych za Limbo oraz Somerville, poruszył kwestię rozdzielczości 4K w grach. Jego zdaniem technologia ta jest „bezużyteczna” i sztucznie promowana przez producentów oraz sprzedawców sprzętu i nie ma żadnego przełożenia na rozwój gier.

Skoro gry są jak narkotyki, to dajmy ludziom psychodeliki - współzałożyciel Devolver Digital
Paweł Woźniak, 5 listopada 2019, 15:57
Na konferencji Reboot Develop współzałożyciel Devolver Digital - Mike Wilson - porównał deweloperów do dealerów narkotyków, a ich produkcje do środków uzależniających. Prosił także o przemyślane serwowanie treści, które poszerzą horyzonty graczy, a nie tylko zabiorą ich czas oraz pieniądze.

Twórcy Sekiro chcieliby stworzyć grę w stylu Red Dead Redemption 2
Bartosz Krawcewicz, 15 kwietnia 2019, 14:15
Hidetaka Miyazaki, prezes studia FromSoftware, przyznał podczas zorganizowanej w chorwackim Dubrowniku konferencji Reboot Develop Blue 2019, że jego firma chciałaby w przyszłości stworzyć grę w stylu Red Dead Redemption 2, czyli taką, w której pierwsze skrzypce grałaby fabuła.

Wrażenia z pokazu wczesnej wersji Ancestors: The Humankind Odyssey
Jakub Mirowski, 22 kwietnia 2018, 13:04
Podczas konferencji Reboot Develop kanadyjski deweloper Patrice Désilets pokazał za zamkniętymi drzwiami rozgrywkę z gry Ancestors: The Humankind Odyssey. Dzięki temu zdobyliśmy sporo informacji o tym nietuzinkowym projekcie.

Zapowiedziano Serious Sam 4: Planet Badass
Bartosz Świątek, 19 kwietnia 2018, 11:43
W czasie konferencji Reboot Develop w Dubrowniku studio Croteam przedstawiło oficjalny tytuł czwartej części serii Serious Sam - Serious Sam 4: Planet Badass. Udostępniono też krótki teaser. Więcej informacji o grze otrzymamy w czasie tegorocznego E3.