GDC Europe - newsy i ciekawostki

Child of Light – nowa gra RPG od Ubisoftu inspirowana Limbo oraz tytułami jRPG
Michał Kułakowski, 19 sierpnia 2013, 18:25
Niewielki zespół w jednym z oddziałów Ubisoftu pracuje w tej chwili nad grą RPG, która inspirowana jest klasycznym japońskimi przedstawicielami tego gatunku oraz współczesnymi platformówkami. Projekt powstaje na podstawie silnika napędzającego najnowsze części serii Rayman, a przy tworzeniu oprawy twórcy wzorują się na pracach najlepszych ilustratorów oraz autorów grafik koncepcyjnych.

Targi gamescom 2012 odwiedziło ponad 275 tys. osób
Grzegorz Ferenc, 20 sierpnia 2012, 12:02
Organizatorzy zakończonych wczoraj targów gamescom podali, że hale wystawowe Koelnmesse odwiedziło ponad 275 tys. osób, wliczając w to przedstawicieli branży. Tym samym impreza cieszyła się takim samym powodzeniem jak przed rokiem.

Tryb kooperacji w Dead Island kluczem do sukcesu gry
Grzegorz Ferenc, 14 sierpnia 2012, 13:00
Guido Eickmeyer, jeden z szefów firmy Deep Silver, wydawcy Dead Island, pochwalił się, że tryb kooperacji w grze polskiego studia Techland jest nadzwyczaj popularny. Łącznie rozegrano w nim 57 mln godzin.

Battlefield 4 pozostanie we współczesności
Aleksander Kaczmarek, 13 sierpnia 2012, 19:51
Fani serii Battlefield mogą spać spokojnie. Deweloperzy ze studia EA DICE, którzy pracują nad czwartą odsłoną cyklu, nie zamierzają przenosić akcji w czasie. Battlefield 4 pozostanie FPS-em ze współczesną bronią i pojazdami.