David Cage - newsy i ciekawostki
Star Wars Eclipse będzie inne niż Detroit, David Cage wyjaśnia
Sonia Selerska, 1 grudnia 2022, 13:05
Prezes Quantic Dream składa nowe obietnice i zapewnia, że Star Wars Eclipse będzie się różnić od poprzednich tytułów studia, ale jednocześnie zachowa kochane przez fanów podstawy.
Twórcy Detroit: Become Human w rękach Chińczyków
Sonia Selerska, 1 września 2022, 10:59
Studio Quantic Dream zostało zakupione przez chińskiego giganta branży gier. David Cage obiecuje, że nie wpłynie to na wolność twórczą zespołu i przyniesie korzyści dla graczy.
Różnorodność, Równość i Włączenie - to nowy kierunek Quantic Dream
Sonia Selerska, 28 kwietnia 2022, 14:28
W 2018 roku zarząd studia Quantic Dream został pozwany za nieprzestrzeganie praw pracowników. Dziś chwali się swoimi działaniami na rzecz kobiet oraz osób ze środowiska LGBTQIA+.
Jeff Grubb: Star Wars Eclipse to nowa gra od Quantic Dream
Krzysztof Kałuziński, 13 listopada 2021, 16:06
Według Jeffa Grubba studio Quantic Dream z Davidem Cage’em na czele pracuje nad nową grą z uniwersum Gwiezdnych wojen. Produkcja o tytule Star Wars Eclipse może zostać zapowiedziana jeszcze w tym roku.
Quantic Dream uniewinnione z zarzutu toksyczności; miało dojść do manipulacji
Agnieszka Adamus, 12 kwietnia 2021, 20:41
Paryski Sąd Apelacyjny oddalił oskarżenia odnośnie toksycznej atmosfery w Quantic Dream. W związku z wyrokiem firma opublikowała oświadczenie na temat całej sprawy.
Następna gra Quantic Dream w drodze. David Cage o nowym oddziale studia
Tomek Borys, 2 lutego 2021, 20:56
David Cage, szef paryskiego Quantic Dream odpowiedzialnego za takie gry jak Heavy Rain czy Beyond: Two Souls, podzielił się przemyśleniami na temat następnej produkcji studia, rewolucji next-genów i zapowiedzianego drugiego oddziału firmy w Montrealu.
Sukces Detroit: Become Human po premierze na Steam
Miłosz Szubert, 5 sierpnia 2020, 10:45
Studio Quanitc Dream pochwaliło się, że jego ostatnia gra, Detroit: Become Human, sprzedała się na całym świecie na PC oraz PlayStation 4 w 5 milionach egzemplarzy. Stało się dokładnie miesiąc po debiucie tytułu na platformie Steam.
Detroit: Become Human - dziś premiera na PC
Konrad Serafiński, 12 grudnia 2019, 09:00
Dziś na PC zadebiutuje Detroit: Become Human, czyli konwersja popularnej przygodówki na konsolę PS4 od studia Quantic Dream. Produkcja zostanie udostępniona wyłącznie na platformie Epic Games Store.
Detroit: Become Human wciąż sprzedaje się świetnie na PS4
Bartosz Krawcewicz, 4 października 2019, 10:30
Studio Quantic Dream pochwaliło się wynikami sprzedaży gry Detroit: Become Human. Wyprodukowany przez Davida Cage'a tytuł nadal sprzedaje się znakomicie na konsoli PlayStation 4.
Twórcy A Way Out i Detroit: Twitch i YouTube jednak pomagają w sprzedaży gier
Miłosz Szubert, 16 lipca 2019, 15:40
David Cage z Quantic Dream i Josef Fares z Hazelight Studios zauważyli, że streamy i gameplaye ukazujące kompletne przejście takich gier, jak Detroit: Become Human i A Way Out w istocie pomagają ich sprzedaży. Gracze szukają bowiem unikalnych doświadczeń.
Gry Quantic Dream na PC - daty premier, wersje demo i ceny
Konrad Serafiński, 16 maja 2019, 19:00
Gracze pecetowi wkrótce doczekają się debiutu na ich platformie takich gier jak Heavy Rain, Beyond: Two Souls i Detroit: Become Human. Studio Quantic Dream podało daty premier i ceny tych pozycji oraz zapowiedziało ich wersje demonstracyjne na PC.
Detroit Become Human z przeszło 2 milionami sprzedanych egzemplarzy
Miłosz Szubert, 13 grudnia 2018, 10:30
W nieco ponad pół roku Detroit: Become Human, czyli nowa filmowa przygodówka od Davida Cage'a i studia Quantic Dream, sprzedała się na całym świecie w przeszło dwóch milionach egzemplarzy. Tytuł dostępny jest wyłącznie na PlayStation 4.
Quantic Dream przegrało w sądzie z byłym pracownikiem
Krystian Pieniążek, 26 lipca 2018, 21:54
Studio Quantic Dream, które dostarczyło między innymi takie gry jak Detroit: Become Human, Beyond: Two Souls oraz Heavy Rain, przegrało sądową batalię wytoczoną przez swojego byłego pracownika. Styczniowe kontrowersje, jakie narosły wokół tej firmy, mają więc ciąg dalszy.
Detroit Become Human z najlepszym debiutem w historii Quantic Dream
Adrian Werner, 4 czerwca 2018, 09:52
Jeden z szefów studia Quantic Dream poinformował, że przygodówka Detroit: Become Human zaliczyła najlepszy pierwszy tydzień sprzedaży w historii tej firmy.
Pierwsze oceny Detroit: Become Human wskazują na dość udaną produkcję
Krystian Pieniążek, 24 maja 2018, 16:40
Recenzenci zapoznali się z najnowszym dziełem Davida Cage’a i spółki, a gracze mogą już zapoznać się z ich opiniami. Wygląda na to, że choć do ideału brakuje jeszcze całkiem sporo, Detroit: Become Human to udana produkcja.
Rasizm, seksizm, toksyczna atmosfera - Quantic Dream w ogniu oskarżeń byłych pracowników
Jakub Mirowski, 15 stycznia 2018, 10:50
15 byłych i obecnych pracowników studia Quantic Dream wypowiedziało się dla dziennika Le Monde na temat realiów pracy w zespole. Z ich wyznań wyłania się obraz firmy rządzonej żelazną ręką, w której panuje niezdrowa atmosfera.
Recenzja Beyond: Two Souls – metafizyczna wydmuszka
Konrad Zabłocki, 11 października 2013, 18:47
Beyond: Two Souls podzielił recenzentów. Tych pośród nich, którym gra się podobała nie sklasyfikowałbym jednak jako dojrzałych emocjonalnie.
Heavy Rain odrzucony przez Microsoft – powodem motyw porywania dzieci
Łukasz Szliselman, 4 września 2013, 10:45
David Cage zdradził, że firma Microsoft nie zgodziła się wydać Heavy Rain. Powód? Gra studia Quantic Dream zawierała motyw porywania dzieci. Microsoft obawiał się, że mogło to doprowadzić do szkodliwego dla wizerunku firmy skandalu.
Beyond: Dwie Dusze z rozgrywką dla dwóch osób
Łukasz Szliselman, 21 sierpnia 2013, 13:20
Prezes studia Quantic Dream poinformował, że w Beyond: Dwie Dusze przy jednej konsoli będą mogły bawić się dwie osoby. Rozgrywka ma się toczyć na zmianę – jeden gracz wcieli się w Jodie Holmes, a drugi w jej duchowego towarzysza. Do sterowania będzie się dało wykorzystać urządzenia mobilne.
"Branża, która nie chce dorosnąć"- kilka słów o dojrzałości gier wideo
Konrad Zabłocki, 10 maja 2013, 13:40
Gry pozbywają się powoli łatki produktu mającego służyć tylko i wyłącznie niczym niezmąconej rozrywce. Projektanci szukają w grach głębi, gracze również, ale czym w zasadzie owa głębia jest i czym grozi?