Amy Hennig - newsy i ciekawostki
Marvel 1943: Rise of Hydra nie zawiedzie miłośników intryg i fabularnych twistów. „Wakanda i okupowany Paryż to kluczowe lokalizacje”
Adrian Werner, 18 grudnia 2024, 10:03
Scenarzystka Marvel 1943: Rise of Hydra opowiedziała o kampanii w tej grze. Dowiedzieliśmy się trochę o postaciach oraz lokacjach, które przyjdzie nam odwiedzić.
Powstaje nowa przygodowa gra akcji Star Wars pod okiem reżyserki Uncharted (Aktualizacja)
Michał Zegar, 20 kwietnia 2022, 14:05
Studio Skydance New Media ogłosiło, że pracuje obecnie nad przygodową grą akcji w uniwersum Gwiezdnych wojen. Nad całością ma czuwać Amy Hennig, która niegdyś pełniła rolę reżyserki serii Uncharted, a także realizowała podobny projekt z EA.
Dyrektor kreatywna serii Uncharted pracuje nad grą Marvela
Adrian Werner, 30 października 2021, 09:02
Znana z trylogii Uncharted Amy Hennig pracuje nad wysokobudżetową grą osadzoną w komiksowym uniwersum wydawnictwa Marvel.
Zamieszanie wokół nowej gry twórców Firewatch, sterowniki AMD 19.11.3 i inne wieści
Miłosz Szubert, 19 listopada 2019, 13:55
Dziś piszemy o zamieszaniu wokół nowej gry twórców Firewatch, niegdyś stojącej na czele serii Uncharted Amy Hennig, która dołączyła do wytwórni Skydance, i nowych sterownikach do kart grafiki od firmy AMD. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Amy Hennig poza EA; jej gra w świecie Gwiezdnych wojen to już historia
Konrad Serafiński, 28 czerwca 2018, 20:45
Amy Hennig, reżyserka gry Star Wars tworzonej pierwotnie przez Visceral Games, nie pracuje już w Electronic Arts. Nadzorowana przez nią produkcja została przemieniona w coś zupełnie innego. Wciąż nie wiadomo, w jakiej postaci - i czy w ogóle - tytuł o kodowej nazwie Project Ragtag ujrzy światło dzienne.
Wywiad z Amy Hennig - o Gwiezdnych wojnach od Visceral Games i nie tylko
Jakub Błażewicz, 15 listopada 2016, 12:45
Serwis Glixel przeprowadził wywiad z Amy Hennig, pracującą nad grą w uniwersum Gwiezdnych wojen od studia Visceral Games. Scenarzystka serii Uncharted wypowiedziała się na temat swojej roli w tym projekcie i pokrótce wspomniała o odejściu z Naughty Dog. Wróciła też do tematu wyniszczającego wpływu metod prac nad grami AAA na twórców.
Amy Hennig krytycznie o procesie produkcyjnym gier AAA
Jakub Błażewicz, 7 października 2016, 13:50
Amy Hennig w trakcie rozmowy ze stroną Idle Thumbs podzieliła się swoimi wrażeniami z tworzenia wysokobudżetowych gier. Zdradziła, że w Naughty Dog pracowała około 80 godzin tygodniowo, a końcówka procesu produkcyjnego ma bardzo negatywny wpływ nie tylko na głównych twórców, lecz także na szeregowych pracowników.
Scenarzystka Uncharted dołącza do zespołu tworzącego sandboksowe Gwiezdne Wojny
Łukasz Szliselman, 4 kwietnia 2014, 11:34
Dyrektorem kreatywnym nadchodzącego sandboksa opartego na marce Star Wars została Amy Hennig, scenarzystka serii Uncharted. Pani Hennig dołączyła do studia Visceral Games m.in. dlatego, że sama jest fanką Gwiezdnych Wojen.
Naughty Dog bez scenarzystki odpowiedzialnej za serię Uncharted
Bartosz Woldański, 5 marca 2014, 13:17
Koncern Sony Computer Entertainment potwierdził oficjalnie, że Amy Hennig, główna scenarzystka oraz dyrektor kreatywny serii Uncharted, opuściła zespół deweloperski Naughty Dog. Jej pożegnanie ze studiem odpowiedzialnym za takie gry, jak Jak czy The Last of Us, nie wpłynie na pracę przy kolejnych przygodach Nathana Drake’a.