Aaryn Flynn - newsy i ciekawostki
„Zło konieczne” sprawiło, że deweloperzy nie mogą „po prostu robić fajnych rzeczy”. Współtwórca Dragon Age tęskni za czasami, gdy pracował nad swoimi ulubionymi RPG
Maciej Gaffke, 18 września 2024, 19:49
Autor survivalowego Nightingale wymienił stare gry BioWare, które współtworzył, a dziś wspomina najlepiej. Stwierdził przy tym, że kiedyś deweloperzy po prostu próbowali robić „fajne rzeczy”, a obecnie są skazani na „zło konieczne”.
Studio byłego głównego menadżera BioWare kupione przez Tencent
Michał Zegar, 23 lutego 2022, 17:15
Inflexion Games zostało zakupione przez Tencent. Studio obecnie pracuje nad ciekawie zapowiadającym się baśniowym survivalem Nightingale. Pieczę nad nim sprawuje Aaryn Flynn, który spędził prawie dwie dekady w BioWare.
Frostbite jest jak bolid F1 – Aaryn Flynn o pracy BioWare z silnikiem. „Spowalniał nas”
Krystian Pieniążek, 19 listopada 2019, 17:29
Frostbite to technologia, która napędza większość flagowych tytułów wydawanych przez firmę EA. Aaryn Flynn, który przez lata pracował w studiu BioWare, twierdzi jednak, że korzystanie z niej rodzi problemy porównywalne z okiełznaniem bolidu F1.
Nie takie EA straszne? Były szef BioWare chwali sobie współpracę z "Elektronikami"
Jakub Mirowski, 8 kwietnia 2018, 14:48
W rozmowie z serwisem Kotaku były szef BioWare, Aaryn Flynn, stwierdził, że negatywny obraz firmy Electronic Arts jest w dużej mierze przesadzony, a sam wydawca daje swoim zespołom dużo swobody w podejmowaniu decyzji dotyczących ich projektów. Nie narzuca też nikomu używania silnika Frostbite na siłę.
Twórca trylogii Mass Effect, Casey Hudson, wraca do firmy BioWare
Łukasz Szliselman, 19 lipca 2017, 16:04
Producent wykonawczy trylogii Mass Effect, Casey Hudson, wraca do firmy BioWare jako dyrektor generalny. Zastąpi on na tym stanowisku Aaryna Flynna, który po 17 latach zrezygnował z pracy w studiu.
BioWare: Mass Effect 4 nie będzie powielał Dragon Age: Inkwizycja
Michał Jodłowski, 3 lutego 2015, 13:00
Jak wynika z wypowiedzi Aaryna Flynna, generalnego kierownika studiów BioWare Montreal i Edmonton, kolejna odsłona Mass Effect nie będzie powielała rozwiązań z Dragon Age: Inkwizycja, a skupiała się na rozwoju i ulepszaniu tego, co dotychczas pojawiało się w serii.