Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość promocje 2 października 2024, 15:30

Znasz Wiedźmina, nie znasz Chwata? Więcej o nim dowiesz się w książce Bajty polskie 3.0, którą rozdajemy za darmo posiadaczom abonamentu Premium VIP

Rozdajemy użytkownikom VIP Bajty polskie 3.0 – książkę, która przedstawia historię polskiego gamedevu, sięgając nawet schyłku PRL-u i początków lat 90.

Źródło fot. wydawnictwo Gamebook
i

Wraz z wydawnictwem Gamebook przygotowaliśmy nowe rozdawnictwo. Naszym użytkownikom Premium VIP rozdajemy za darmo książki Bajty polskie 3.0 – w wersji papierowej, więc zwolennicy oldskulowej lektury będą zadowoleni!

Abonament Premium lub Premium VIP kupisz tutaj

To już trzecie wydanie tej pozycji, oryginalnie wypuszczonej na rynek w 2011 roku. Poprawione i zaktualizowane zabiera czytelnika w świat polskiego gamedevu – szykujcie się na prawdziwą wycieczkę w przeszłość, bo twórcy, Bartłomiej Kluska i Mariusz Rozwadowski, sięgnęli daleko w historię. Przedstawiają w swojej książce, jak rodził się polski rynek gier, co oznacza podróż do schyłku PRL-u i początków lat 90.

Z Bajtów polskich 3.0 poznamy takie gry jak Chwat. Ktoś słyszał wcześniej o tej produkcji? Źródło fot.: Bajty polskie 3.0, wydawnictwo Gamebook. - Znasz Wiedźmina, nie znasz Chwata? Więcej o nim dowiesz się w książce Bajty polskie 3.0, którą rozdajemy za darmo posiadaczom abonamentu Premium VIP - wiadomość - 2024-10-02
Z Bajtów polskich 3.0 poznamy takie gry jak Chwat. Ktoś słyszał wcześniej o tej produkcji? Źródło fot.: Bajty polskie 3.0, wydawnictwo Gamebook.

Sam jestem ciekaw, co takiego działo się w tym okresie, a co miało wpływ na rozwój polskiego gamedevu. Nie są to jednak jedyne rzeczy, które mogą przyciągnąć Waszą uwagę, bowiem:

  • jest to ekskluzywna edycja kolekcjonerska, z szytą oprawą, twardą okładką i na kolorowym papierze premium;
  • w środku znajdziemy screeny, zdjęcia, ilustracje, a nawet grafiki pixel art;
  • w porównaniu do poprzednich wydań uzupełniono rozdziały o badania i wywiady przeprowadzone przez Barłomiejka Kluskę w ostatnich 10 latach – jest to więc najbardziej aktualny stan wiedzy na ten moment;
  • tematyka dotyczy zarówno urządzeń do grania, jak i pierwszych rodzimych gier – można poznać w ten sposób zakurzone, niekoniecznie znane ramotki!

Jak odebrać swoją książkę Bajty polskie 3.0?

Jeżeli zainteresowała Was wspomniana książka, a dodatkowo posiadacie aktywny abonament Premium VIP, to najpierw odbierzcie kod pod poniższym linkiem.

  1. Odbierz swój kod na książkę Bajty polskie 3.0: https://www.gry-online.pl/promocje.asp?ID=261

Po odbiorze kodu proszę podesłać go wraz z danymi adresowymi na maila: [email protected]. Osobom, które dostarczą wiadomość z odpowiednim kodem, wyślemy po egzemplarzu Bajtów polskich 3.0.

Liczba książek jest BARDZO ograniczona.

Abonament Premium – wiele korzyści w jednym miejscu

Przypominamy również, że każdy subskrybent oraz subskrybent VIP wraz z abonamentem otrzymuje szereg usług dodatkowych oraz możliwość wzięcia udziału w specjalnych rozdawnictwach. Wśród oferowanych funkcji są:

  1. całkowity brak reklam display i banerów w naszym serwisie;
  2. dodatkowe funkcje na forum i naszym oficjalnym serwerze na Discordzie (na który jak zawsze Was zapraszamy!);
  3. nieograniczony dostęp do TEKSTÓW PREMIUM, archiwalnych materiałów oraz e-booków z poradnikami do gier w najpopularniejszych formatach: epub i pdf;
  4. pozostałe korzyści, które znajdziecie wypisane w osobnej sekcji na naszym portalu.

Abonament Premium lub Premium VIP kupisz tutaj

Krzysztof Lewandowski

Krzysztof Lewandowski

Studiował dziennikarstwo, filologię polską i psychologię realizowane na UKSW, UW i SWPS. Tam napisał m.in. pracę dyplomową poświęconą współczesnej roli czarno-białego kina. W GRYOnline.pl pracuje od sierpnia 2021 roku. Pisze artykuły oraz recenzje gier, filmów i seriali, a od lipca 2023 roku zajmuje stanowisko specjalisty ds. kreowania treści w dziale Paid Products. Jest autorem artykułu naukowego „Dynamika internetu a zachowania językowe" opublikowanego w książce „Relacje w cyberprzestrzeni”. Współtworzył słownik nazw miejscowych warszawskiej dzielnicy Wawer. Próbował sił z wierszami, ale w przyszłości wolałby napisać powieść. Pisanie w sieci zaczął na portalu GameExe.pl w wieku 14 lat. Najpierw recenzował książki, ale na tym nie poprzestał i na różnych portalach internetowych oceniał gry, filmy, seriale czy komiksy. Najbardziej podobają mu się motywy surrealistyczne i gry RPG.

więcej