autor: Tomasz Pyzioł
Szczegóły o Post Mortem
Wygląda na to, że francuski Microids przejmuje pałeczkę od upadłego Cryo w dziedzinie przygodówek. Po wydaniu wysoko ocenionego przez większość graczy tytułu Syberia, Microids rozpoczął prace nad kolejną grą przygodową pt. Post Mortem. Akcja przeniesie nas do Paryża lat dwudziestych XX wieku, czyli w okres największej rewolucji kulturalnej, kiedy to nowe odkrycia naukowe zaczęły wypierać magię i okultyzm. Gracz wciela się w rolę amerykańskiego detektywa Gusa Macphersona, wynajętego przez tajemniczą piękność do przeprowadzenia śledztwa na temat rytualnych morderstw popełnionych na jej przyjaciołach.
Wygląda na to, że francuski Microids przejmuje pałeczkę od upadłego Cryo w dziedzinie przygodówek. Po wydaniu wysoko ocenionego przez większość graczy tytułu Syberia, Microids rozpoczął prace nad kolejną grą przygodową pt. Post Mortem. Akcja przeniesie nas do Paryża lat dwudziestych XX wieku, czyli w okres największej rewolucji kulturalnej, kiedy to nowe odkrycia naukowe zaczęły wypierać magię i okultyzm. Gracz wciela się w rolę amerykańskiego detektywa Gusa Macphersona, wynajętego przez tajemniczą piękność do przeprowadzenia śledztwa na temat rytualnych morderstw popełnionych na jej przyjaciołach.
Podczas śledztwa przyjdzie nam rozmawiać i wyciągać informacje od około dwudziestu różnych postaci, przy czym nie wszystkie okażą wolę współpracy. Cała gra wykonana będzie w technologii trójwymiarowej, a wszystkie lokacje oglądamy w perspektywie trzeciej osoby. Gra nie będzie zbyt długa, producent ocenia ją na 15 godzin rozgrywki, lecz dzięki nieliniowej fabule i nowemu silnikowi „natural dialogue”, z którego korzystają postacie NPC, można ją przechodzić na kilka sposobów. Oprócz samej istoty prowadzonego śledztwa, co samo w sobie powinno być wystarczająco wciągające, gracz pozna ciekawe realia tamtego okresu historycznego. Post Mortem powinno trafić do sklepów pod koniec roku.