autor: Artur Falkowski
Szczegóły na temat ścieżki dźwiękowej do gry Red Ocean
Przedstawiona w perspektywie pierwszej osoby gra akcji osadzona w morskich głębinach powinna posiadać odpowiednią oprawę dźwiękową, która zapewni oddanie klimatu lodowatego spokoju podwodnego świata. Dlatego też firma DTP entertainment AG postanowiła zatrudnić profesjonalnych artystów trudniących się tworzeniem soundtracków do skomponowania muzycznej warstwy gry Red Ocean.
Przedstawiona w perspektywie pierwszej osoby gra akcji osadzona w morskich głębinach powinna posiadać odpowiednią oprawę dźwiękową, która zapewni oddanie klimatu lodowatego spokoju podwodnego świata. Dlatego też firma DTP entertainment AG postanowiła zatrudnić profesjonalnych artystów trudniących się tworzeniem soundtracków do skomponowania muzycznej warstwy gry Red Ocean.
Ścieżka dźwiękowa zostanie stworzona przez grupę Sonicminds – projekt składający się z różnych muzyków zrzeszonych w niemieckiej organizacji Dynamedion zajmującej się przygotowywaniem ścieżek dźwiękowych do gier oraz filmowych i telewizyjnych produkcji.
Przypominamy, że Red Ocean opowiadać będzie o niebezpiecznych przygodach instruktora nurkowania, Jacka Harda, który przypadkiem trafił na grupę terrorystów stacjonującą w opuszczonej podwodnej rosyjskiej fabryce.
Gra powstaje w Collision Studios. Jej premiera w krajach niemieckojęzycznych planowana jest na marzec. Gracze nieposługujący się językiem Goethego będą musieli poczekać na swoją wersję nieco dłużej. Niestety nie ogłoszono jeszcze, kiedy takowa ma się ukazać.