futurebeat.pl News Tech Mobile Gaming Nauka Moto Rozrywka Promocje
Wiadomość sprzęt i soft 30 lipca 2007, 11:00

Syphon Filter: Logan’s Shadow będzie wymagać 333 MHz

Na oficjalnym blogu PlayStation, Chris Reece, dyrektor techniczny Sony Bend ogłosił, że Syphon Filter: Logan’s Shadow, najnowsza gra na konsolę PlayStation Portable tworzona przez jego firmę, będzie wymagać uaktualnienia firmware tego handhelda do wersji 3.50.

Na oficjalnym blogu PlayStation, Chris Reese, dyrektor techniczny Sony Bend ogłosił, że Syphon Filter: Logan’s Shadow, najnowsza gra na konsolę PlayStation Portable tworzona przez jego firmę, będzie wymagać uaktualnienia firmware tego handhelda do wersji 3.50.

Wcześniej informowaliśmy, że nowy firmware umożliwia zwiększenie częstotliwości taktowania głównego procesora z 266 MHz do 333 MHz. Logan’s Shadow ma być jedną z pierwszych gier potrzebujących do działania tego pułapu szybkości.

Syphon Filter: Logan’s Shadow będzie wymagać 333 MHz - ilustracja #1

Co takiego ma w sobie ta gra, że potrzebowała przyspieszenia konsoli o 25%? Dodatkowa moc obliczeniowa ma umożliwić renderowanie wody, stworzenie większych lokacji, przyspieszenie czasu reakcji AI na poczynania gracza, a także zastosowanie silnika fizycznego Havok.

Syphon Filter: Logan’s Shadow to przedstawiona z perspektywy trzeciej osoby gra akcji będąca kontynuacją Dark Mirror i szóstym tytułem z zapoczątkowanej jeszcze w czasach PSOne serii. Jest to też druga produkcja traktująca o przygodach Gabe’a Logana, wykonana z myślą o konsoli PlayStation Portable. Główny bohater jest agentem tajnej organizacji wywiadowczej Stanów Zjednoczonych, zajmującej się infiltracją podejrzanych kompleksów i likwidacją zagrożeń terrorystycznych.

Maciej Jałowiec

Maciej Jałowiec

Specjalista do spraw marketingu gier wideo. Łączy pasję do gier ze spostrzeżeniami na temat branży i światowej gospodarki. Zawodowo związany z firmą Techland, a wcześniej m. in. z Activision i Perfect World.

więcej