Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 grudnia 2008, 17:03

autor: Piotr Doroń

Świetne rezultaty Rock Band

Cyfrowa dystrybucja okazała się strzałem w dziesiątkę. Jest nie tylko bezpieczniejsza, ale również wygodniejsza, ponieważ gracz nie musi składować w pokoju ogromnej liczby płyt. W wielu przypadkach przynosi również naprawdę pokaźne zyski i umożliwia wydłużenie żywotności danego tytułu, zwielokrotniając jego sukces. Idealnie wpisuje się w to Rock Band, autorstwa studia Harmonix.

Cyfrowa dystrybucja okazała się strzałem w dziesiątkę. Jest nie tylko bezpieczniejsza od kupowania gier w tradycyjnych sklepach, ale również wygodniejsza, ponieważ gracz nie musi składować w pokoju ogromnej liczby płyt. W wielu przypadkach przynosi również naprawdę pokaźne zyski i umożliwia wydłużenie żywotności danego tytułu, zwielokrotniając jego sukces. Idealnie wpisuje się w to Rock Band, autorstwa studia Harmonix.

Od chwili debiutu Rock Band posiadacze konsol zdecydowali się na zakup 28 milionów pojedynczych piosenek, udostępnionych za pośrednictwem m.in. Xbox Live Marketplace oraz PlayStation Store na przestrzeni ostatnich 55 tygodni. Firma Harmonix opublikowała do tej pory 345 utworów, umożliwiając dodatkową promocję 239 wykonawcom, w tym wielu młodym, którzy dopiero rozpoczęli swoją muzyczną karierę. Reklama jest jednym z kolejnych atutów Rock Banda – w ostatnim czasie gry muzyczno-rytmiczne zapewniają artystom dotarcie do ogromnej rzeszy osób zainteresowanych muzyką. W wielu przypadkach przełożyło się to także na realny wzrost liczby sprzedanych płyt.

Przy okazji dowiedzieliśmy się, że już 9 grudnia, czyli w najbliższy wtorek, posiadacze Rock Band w wersji na Xbox 360 będą mogli zaopatrzyć się w zestaw piosenek zespołu No Doubt. W jego skład wejdzie trzynaście utworów ujętych na jubileuszowym albumie No Doubt's The Singles 1992-2003. Cena pełnego pakietu została ustalona na poziomie 1600 punktów. Pojedyncze kawałki będzie można nabyć za równowartość 160 punktów. Właściciele PlayStation 3 otrzymają własną edycję dodatku dwa dni później.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej