Super Mario Galaxy 2 liderem rynku japońskiego drugi tydzień z rzędu
Super Mario Galaxy 2 wciąż niepodzielnie rządzi sercami i portfelami japońskich graczy. W opublikowanym przez organizację analityczną Media Create tygodniowym zestawieniu najlepiej sprzedających się gier najnowsza produkcja Nintendo obroniła pozycję lidera.
Super Mario Galaxy 2 wciąż niepodzielnie rządzi sercami i portfelami japońskich graczy. W opublikowanym przez organizację analityczną Media Create tygodniowym zestawieniu najlepiej sprzedających się gier najnowsza produkcja Nintendo obroniła pozycję lidera.
Hydraulicy górą!
W drugim tygodniu dostępności na rynku japońskim Super Mario Galaxy 2 zakupiło 105 tys. osób, co oznacza, że łączna sprzedaż gry sięgnęła już pułapu 445 tys. egzemplarzy. Reszta listy największych hitów tradycyjnie zdominowana została przez gry na konsole przenośne. Poza nowym Mario honoru „domowych platform” broniło tylko PlayStation 3 z dwoma tytułami w pierwszej dziesiątce. Z uwagi na mundial wzrosło zainteresowanie grami piłkarskimi, dzięki czemu w zestawieniu znalazły się dwie tego typu pozycje.
Pełna lista najlepiej sprzedających się gier na rynku japońskim w okresie 4-10 czerwca przedstawia się następująco:
# | Gra | Wydawca | Platforma | Sprzedano sztuk: |
1. | Super Mario Galaxy 2 | Nintendo | Wii | 105 tys. |
2. | Fairy Tail Portable Guild | Konami | PSP | 35 tys. |
3. | Dragon Quest Monsters Joker 2 | Square Enix | DS | 23 tys. |
4. | Soccer Tsuku DS: World Challenge 2010 | Sega | DS | 18 tys |
5. | Lost Planet 2 | Capcom | PS3 | 17 tys. |
6. | Hisshou Pachinko Pachislot Kouryaku Series Portable Vol. 1: CR Neon Genesis | D3 | PSP | 15 tys. |
7. | Metal Gear Solid: Peace Walker | Konami | PSP | 14 tys. |
8. | Medarot DS: Kabuto / Stag Beetle | Rocket Company | DS | 14 tys. |
9. | World Soccer Winning Eleven 2010: Blue Samurai Challenge | Konami | PS3 | 14 tys. |
10. | Friend Collection | Nintendo | DS | 14 tys. |