Sukces wprowadzenia serwisów społecznościowych do Xbox Live
W połowie listopada Microsoft uzupełnił usługę Xbox Live o funkcje integrujące ją z popularnymi serwisami sieciowymi takimi jak Facebook, Last.fm, Zune oraz Twitter. Ujawnione dane pokazują, że był to strzał w dziesiątkę.
W połowie listopada Microsoft uzupełnił usługę Xbox Live o funkcje integrujące ją z popularnymi serwisami sieciowymi takimi jak Facebook, Last.fm, Zune oraz Twitter. Ujawnione dane pokazują, że był to strzał w dziesiątkę.
W ciągu pierwszego tygodnia dwa miliony ludzi (czyli 10% wszystkich użytkowników Xbox Live) zalogowało się na Facebooka ze swoich konsol. Do dnia dzisiejszego właściciele Xboksów 360 utworzyli ponadto milion nowych kont na Last.fm (w tym pół miliona w ciągu pierwszych 24 godzin), po czym przy użyciu tego serwisu wysłuchali ponad 120 milionów minut muzyki. Nie gorzej poradziła sobie opcja integracji konsoli z serwisem Zune - z tej możliwości skorzystało jak dotąd 1,7 miliona osób.
Microsoft nie podzielił się co prawda liczbami odnoszącymi się do Twittera, ale nawet bez tego oczywistym jest, że gigant z Redmond ma spore powody do zadowolenia.