Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 29 listopada 2009, 15:50

autor: Adrian Werner

Sukces wprowadzenia serwisów społecznościowych do Xbox Live

W połowie listopada Microsoft uzupełnił usługę Xbox Live o funkcje integrujące ją z popularnymi serwisami sieciowymi takimi jak Facebook, Last.fm, Zune oraz Twitter. Ujawnione dane pokazują, że był to strzał w dziesiątkę.

W połowie listopada Microsoft uzupełnił usługę Xbox Live o funkcje integrujące ją z popularnymi serwisami sieciowymi takimi jak Facebook, Last.fm, Zune oraz Twitter. Ujawnione dane pokazują, że był to strzał w dziesiątkę.

Sukces wprowadzenia serwisów społecznościowych do Xbox Live - ilustracja #1

 

W ciągu pierwszego tygodnia dwa miliony ludzi (czyli 10% wszystkich użytkowników Xbox Live) zalogowało się na Facebooka ze swoich konsol. Do dnia dzisiejszego właściciele Xboksów 360 utworzyli ponadto milion nowych kont na Last.fm (w tym pół miliona w ciągu pierwszych 24 godzin), po czym przy użyciu tego serwisu wysłuchali ponad 120 milionów minut muzyki. Nie gorzej poradziła sobie opcja integracji konsoli z serwisem Zune - z tej możliwości skorzystało jak dotąd 1,7 miliona osób.

Microsoft nie podzielił się co prawda liczbami odnoszącymi się do Twittera, ale nawet bez tego oczywistym jest, że gigant z Redmond ma spore powody do zadowolenia.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej