autor: Maciej Myrcha
Sukces Dual Screen Lite w USA
Tak jak można się było spodziewać, nowa wersja konsoli Dual Screen, Lite, odniosła w USA sukces. Przedstawiciele Nintendo twierdzą, iż w ciągu dwóch dni od premiery urządzenia, sprzedano ponad 136,500 konsol. Liczba ta porównywalna jest z wynikiem osiągniętym przez swojego poprzednika, o którym obecnie można już mówić w kategorii "retro".
Tak jak można się było spodziewać, nowa wersja konsoli Dual Screen, Lite, odniosła w USA sukces. Przedstawiciele Nintendo twierdzą, iż w ciągu dwóch dni od premiery urządzenia, sprzedano ponad 136,500 konsol. Liczba ta porównywalna jest z wynikiem osiągniętym przez swojego poprzednika, o którym obecnie można już mówić w kategorii "retro".
Co ciekawsze, za wynikami sprzedaży DS Lite podążyły New Super Mario Bros. oraz Brain Age, których popularność przeszła wszelkie oczekiwania. Dość powiedzieć, iż według danych Nintendo od momentu rozpoczęcia sprzedaży New Super Mario Bros., 15 maja, przez dwa dni jeden jej egzemplarz znajdował nowego posiadacza średnio w ciągu 4 sekund! Gra uzyskała tytuł najlepszego produktu miesiąca, mimo, iż w sprzedaży była zaledwie 13 dni!
Europejska premiera DS Lite już 23 czerwca - czy przyjmiemy go równie ciepło jak nasi koledzy z Japonii i USA?