autor: Janusz Burda
Styczniowy abonament usługi Neostrada Plus za 50% ceny
Ostatni list, który otrzymałem z Pionu Multimediów Telekomunikacji Polskiej utwierdza mnie w przekonaniu, iż nasz krajowy monopolista naprawdę stara się postępować zgodnie z hasłem, które można znaleźć na płytce instalacyjnej usługi Neostrada Plus – „Najważniejsze dla nas jest Twoje zadowolenie – jako klienta i jako człowieka”.
Ostatni list, który otrzymałem z Pionu Multimediów Telekomunikacji Polskiej utwierdza mnie w przekonaniu, iż nasz krajowy monopolista naprawdę stara się postępować zgodnie z hasłem, które można znaleźć na płytce instalacyjnej usługi Neostrada Plus – „Najważniejsze dla nas jest Twoje zadowolenie – jako klienta i jako człowieka”.
A oto fragment wspomnianego listu, który skłonił mnie do napisania informacji, którą teraz czytacie:
„W imieniu TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ uprzejmie przepraszam za zaistniałe w listopadzie br. utrudnienia w korzystaniu z Internetu. Spowodowała je niestabilna praca routerów usługowych. Zapewniam, że zostały podjęte wszelkie niezbędne działania w celu rozwiązania tego problemu.
Aby zrekompensować Państwu zaistniałe niedogodności, w styczniu 2003 roku obniżymy o 50% kwotę abonamentu za usługę Neostrada Plus.”
Zdaję sobie sprawę, iż w wielu przypadkach nic nie zrekompensuje strat wynikłych z braku dostępu do Internetu. Jednak z drugiej strony przyznacie mi chyba rację, iż 50% obniżka styczniowego abonamentu to miłe zadośćuczynienie zwłaszcza dla tych, którzy korzystali z usługi nie tak intensywnie, przez co udawało im się omijać okresy, kiedy występowały problemy z dostępem.
Otrzymany list spowodował, iż w dniu dzisiejszym jestem bardzo zadowolony, zarówno jako człowiek jak i klient. To co mogłoby moje zadowolenie powiększyć jeszcze bardziej (z pewnością również wielu z was) to całkowite wyeliminowanie awarii NEO+, które niestety wciąż się zdarzają (na szczęście już nie tak często) oraz stała i dość znaczna obniżka abonamentu, czego sobie, Wam i TPSA życzę z okazji Nowego Roku :)