Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 września 2007, 09:00

Stworzenie dodatków do Heavenly Sword uzależnione od wyników sprzedaży gry

Tameem Antoniades z firmy Ninja Theory oświadczył w ubiegłym tygodniu, że brytyjskie studio jest zainteresowane stworzeniem dodatków do gry Heavenly Sword. Ich powstanie uzależnione jest jednak od powodzenia programu na rynku elektronicznej rozrywki.

Tameem Antoniades z firmy Ninja Theory oświadczył w ubiegłym tygodniu, że brytyjskie studio jest zainteresowane stworzeniem dodatków do gry Heavenly Sword. Ich powstanie uzależnione jest jednak od powodzenia programu na rynku elektronicznej rozrywki.

Stworzenie dodatków do Heavenly Sword uzależnione od wyników sprzedaży gry - ilustracja #1

Jedną z największych wad wydanej w ubiegłym tygodniu gry jest niezadowalająca długość rozgrywki. To właśnie ten czynnik spowodował, że w takich serwisach jak IGN czy GameSpot, brytyjski produkt otrzymał niższe noty (w chwili obecnej średnia ocen wynosi 81% - GameRankings). Twórcy programu pragną to najwyraźniej zmienić, publikując dodatki za pośrednictwem usługi PlayStation Network. Nie jest jednak przesądzone, że takowe powstaną – wszystko zależy od wyników sprzedaży. Niestety Antoniades nie podał, ile kopii gry musi znaleźć się w rękach nabywców, aby przygotowanie rozszerzeń stało się opłacalne.

Gra Heavenly Sword jest dostępna w Stanach Zjednoczonych od minionej środy. Mieszkańcy Starego Kontynentu w rolę Nariko mogą wcielić się od piątku.

Stworzenie dodatków do Heavenly Sword uzależnione od wyników sprzedaży gry - ilustracja #2
Stworzenie dodatków do Heavenly Sword uzależnione od wyników sprzedaży gry - ilustracja #3

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej