autor: Szymon Liebert
Strzelanka twórców 3DMarka otrzyma dedykowane serwery i darmowe DLC
Firma Futuremark, znana oczywiście z popularnych benchmarków, ujawniła cenę swojego najnowszego projektu, czyli sieciowej strzelanki Shattered Horizon, która zostanie wydana 4 listopada tego roku. Produkcja pojawi się w dystrybucji elektronicznej (na oficjalnej stronie i Steamie) za 19.95 euro. Twórcy zapowiedzieli przyszłe wsparcie dla gry i dedykowane serwery.
Firma Futuremark, znana oczywiście z popularnych benchmarków, ujawniła cenę swojego najnowszego projektu, czyli sieciowej strzelanki Shattered Horizon, która zostanie wydana 4 listopada tego roku. Produkcja pojawi się w dystrybucji elektronicznej (na oficjalnej stronie i Steamie) za 19.95 euro. Twórcy zapowiedzieli przyszłe wsparcie dla gry i dedykowane serwery.
Osoby, które zamówią tytuł przed premierą otrzymają specjalną zniżkę i prawo do wcześniejszego testowania nowych pakietów map. Studio Futuremark zapewniło, że w przyszłości dodatkowych poziomów i aren zobaczymy co najmniej kilka – wszystkie powinny zostać opublikowane zupełnie za darmo. Najwidoczniej gracze nie będą mogli narzekać na brak atrakcji po premierze produkcji.
Korzystając z aktualności tematu dedykowanych serwerów, z których jak pamiętamy zrezygnowano w Modern Warfare 2 (co wywołało protesty), autorzy Shattered Horizon podkreślili w oświadczeniu, że chcą udostępnić graczom swobodę w wyborze tego z kim i jak chcą grać. Dlatego też firma zajmie się hostingiem serwerów dla Północnej Ameryki, Europy oraz Australii i Nowej Zelandii.
Instytucje czy osoby, które chciałyby również postawić dedykowane serwery powinny skontaktować się z firmą. Sama gra przeniesie nas w przestrzeń kosmiczną, gdzie wcielając się w jedną z dwóch frakcji stoczymy pojedynki w stanie nieważkości. Ważnym punktem produkcji jest wykorzystanie DirectX 10, a co za tym idzie konkretne wymagania odnośnie systemu operacyjnego (Vista/7).
W opublikowanym wczoraj wywiadzie (ESG) twórcy napisali, że może w przyszłości rozwiną markę, gdyż nadaje się ona także na grę solową. Tłem dla kosmicznych potyczek jest walka o przetrwanie dwóch zwaśnionych stron. W grze pojawią się trzy tryby zabawy: Battle (dwie drużyny walczą o kontrolę nad punktami), Assault (kontrolowanie punktów) oraz Skirmish (drużynowy deathmatch).